|
Wątek:
|
Powstał Instytut Normalizacji i Jakości w Hotelarstwie i Turystyce
|
Autor:
|
Czytelnik IP 62.87.137.*
|
Data wysłania:
|
2009-06-02 10:06
|
Temat:
|
Instytut Normalizacji i Jakości w Hotelarstwie i Turystyce
|
Treść:
|
Witam, idea opisywania standardów jakościowych ma swój głęboki sens. Działenie jest proste: zapłacić profesjonalistom za spisanie najlepszych praktyk hotelarskich, zrobić z tego normę z terminologią i zaoferować do sprzedaży jako know-how. Jeśli będzie to kosztowało 70zł tak jak inne aktualne normy ISO i nie będzie przymusu ich stosowania, to napewno znajdą się chętni. Normalny biznes, nie wiem o co tyle szumu. Z drugiej strony: korzystam z róznych hoteli i brak tych norm odczuwam na sobie. Płacąc 300zł/dobę, oczekiwałbym, że właściciel zainwestuje 7dych i zadba o jakość. Nikt nie oczekuje certyfikatu na ścianie tylko dobrej obsługi, czystości, bezpiecznego jedzenia, wyciszonych pokoi, internetu. Niestety profesjonalizm kosztuje. Może w dobie kryzysu zaczniemy się nawzajem szanować i traktować poważnie i z uśmiechem. PS. "Nie ma darmowych obiadków"
|