|
Wątek:
|
termin zwtoru za bilet
|
Autor:
|
Czytelnik IP 85.219.176.*
|
Data wysłania:
|
2006-07-02 13:02
|
Temat:
|
termin zwtoru za bilet
|
Treść:
|
Kupiłam bilet lotniczy w Centralwings w grudniu. Lot miał się odbyć w połowie czerwca. Pod koniec maja zostałam powiadomiona, że lot się nie odbędzie!! W takim razie zażądałam zwrotu pieniędzy. Pieniądze miały wpłynąc na moje konto do 14 dni. Po 30 dniach (pieniędzy oczywiście nie dostałam) zadzwoniłam do biura obsługi i dowiedziałam sie, że z reguły jest to termin 14 dni, ale może wydłużyć się do 30 dni. Poinformowałam więc panią z obsłgi klienta, że 30 dni już minęło i dostałam informację, że to jest 30 dni roboczych! Może ktos jest w stanie odpowiedzieć czy jest to jakoś prawnie regulowane. Ile czasu mają na zwrot pieniędzy?
|