|
Wątek:
|
Raport AEA: Ryanair wygrywa pod względem obsługi pasażerskiej
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2009-07-01 14:53
|
Temat:
|
Raport AEA: Ryanair wygrywa pod względem obsługi pasażerskiej
|
Treść:
|
Aktualność: Irlandzka tania linia lotnicza Ryanair ma powód do zadowolenia. Europejskie Stowarzyszenie Linii Lotniczych (AEA) opublikowało bowiem raport o punktualności, anulowanych lotach i efektywności bagażowej przewoźników.
Raport stwierdza, że Ryanair jest najlepszą linią lotniczą w Europie pod względem obsługi pasażerskiej z najwyższą punktualnością, nielicznymi anulacjami i ma najmniej statystycznie zagubionych bagaży.
Według publikacji, ponad 90% lotów Ryanair wylądowało punktualnie, 99.6% lotów zakończono z mniej niż jednym zagubionym bagażem (0.67) na 1000 pasażerów. Raport AEA potwierdza, że tylko 88% rejsów LOT wylądowało punktualnie, a liczba zagubionych bagaży to 9.8 na 1000 pasażerów.
Ryanair świętuje to oficjalne zwycięstwo i udostępnia 1 milion miejsc za 5 euro na połączenia w sierpniu, wrześniu i październiku, dostępne do nabycia na stronie przewoźnika do północy 2 lipca.
|