|
Wątek:
|
Pozytywna opinia
|
Autor:
|
Czytelnik IP 80.55.143.*
|
Data wysłania:
|
2006-07-23 19:52
|
Temat:
|
Pozytywna opinia
|
Treść:
|
Najczęściej na wycieczkach jak tylko komus jakiś najdrobniejszy szczegół się nie spodoba (czasami jest to tak dalece absurdalne, jak np nie ten kolor ręczników w pokoju - autentycznie słyszałam takie narzekania) to po powrocie od razu piszą parostronicowe reklamacje do biura podróży. Jeśli zaś wszystko jest w porządku i uczestnik jest zadowolony to poprostu wraca do domu i na tym koniec. I dlatego chciałam podziękować biurze Itaka, że juz od ładnych paru lat organizuje wyjazdy, z których zawsze wracam zadowolona. Oczywiście zdarzyło mi się czekać na samolot, ale czy jest to wina biura podróży ? Czy lepiej poczekać trochę na inny samolot czy lecieć uszkodzonym ? Czy naprawdę nie jest wszystko jedno czy w pokoju są czerwone, niebieskie czy zielone ręczniki ? Czy warto marnować urlop na narzekanie, marudzenie i wysuwanie absurdalnych zarzutów ?
|