|
Wątek:
|
Fiasko w negocjacjach
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2005-03-24 11:12
|
Temat:
|
Fiasko w negocjacjach
|
Treść:
|
Aktualność: Od listopada zeszłego roku trwały negocjacje pomiędzy właścicielem stojącego na Okęciu hotelu Marriott Courtyart, a zarządzającą nim firmą Tishman Hotel Corporation. Niestety nie doszło do polubownego rozwiązania konfliktu.
Przypomnijmy, powodem sporu była niemożność udokumentowania przez firmę Tishman wielu wydatków oraz lekceważenie przepisów kategoryzacji hotelu. Spowodowało to wypowiedzenie przez Port Hotel, właściciela hotelu, umowy firmie zarządzającej.
Problem jaki powstał po tych decyzjach jest dość poważny, gdyż hotel na Okęciu działa w ramach sieci Marriott, a jednym z warunków należenia do niej jest zarządzanie obiektem przez firmę Tishman.
|