Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Baza turystyczna

Wątek: Starwood Hotels & Resorts: pracownicy hoteli będą jeździć po Europie i kusić klientów
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2009-09-25 14:16
Temat: Starwood Hotels & Resorts: pracownicy hoteli będą jeździć po Europie i kusić klientów
Treść: Aktualność:
Wczoraj (21.09.09) 6000 pracowników Starwooda w Europie wyruszyło w świat, aby opowiedzieć historię dziewięciu luksusowych marek hotelarskich oraz przybliżyć korzyści płynące z oferowanych programów lojalnościowych.

Global Sales Blitz to inicjatywa sieci hoteli Starwood Hotels & Resorts, do której należy 9 luksusowych marek hotelarskich takich jak Sheraton, Westin, Le Meridien, Luxury Collection, St. Regis, aloft, element i W. Celem tej niecodziennej akcji jest przede wszystkim prezentacja 9 marek hotelowych sieci Starwood, ich oferty i różnic pomiędzy nimi oraz zaprezentowanie benfefitów jakie czekają na członków 4 programów lojalnościowych. Akcja ta ma na celu bezpośredni kontakt z konsumentem, przedstawienie pozycjonowania marketingowego oraz odpowiedzenia na wszelkie zapytania klientów.

W dniach 21 - 25 września 2009 r. 6000 pracowników sieci Starwood odbędzie cykl spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami, aby utwierdzić ich w przekonaniu, że warto nocować i organizować spotkania w prawie 1000 obiektów Starwood na całym świecie.

Akcja Global Sales Blitz obejmie również Polskę, gdzie pracownicy działów sprzedaży oraz zarząd sieci odbędzie cykl spotkań mających na celu przybliżenie globalnego zasięgu sieci, przedstawienie pozycjonowania poszczególnych marek oraz poinformowanie o polskich obiektach i planach rozwoju Starwood Hotels & Resorts w Polsce.

Global Sales Blitz to nowa inicjatywa sieci Starwood, która odbywać będzie się cyklicznie raz w roku. Wcześniej podobne akcje były organizowane pod hasłem Champions Week, a ich celem była szeroka promocja marek sieci Starwood, a zwłaszcza tych, których nie ma w Polsce. W tym roku hotele sieci Starwood będą również rywalizować między sobą jeżeli chodzi o liczbę spotkań, a także ich rezultatów.

Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. obecnie posiada ponad 960 obiektów w ponad 100 krajach i zatrudnia 145 tysięcy osób. Starwood Hotels jest właścicielem, operatorem i zarządcą następujących hoteli, kurortów i rezydencji: St. Regis®, The Luxury Collection®, W®, Westin®, Le Méridien®, Sheraton®, Four Points® by Sheraton i wprowadzonych ostatnio marek AloftSM, and ElementSM. Starwood Hotels jest także właścicielem Starwood Vacatio Ownership Inc., jednej z pierwszych firm zarządzających wysokiej klasy posiadłościami wakacyjnymi.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Inny sposób promocji hoteli [2009-09-25 14:16 83.16.9.*]
bu... odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij