|
Wątek:
|
Jakie są efekty reklamowania Polski w CNN?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 95.158.100.*
|
Data wysłania:
|
2009-11-18 16:19
|
Temat:
|
Reklama Polski w CNN - są efekty?
|
Treść:
|
Budapeszt i Praga juz maja swoja renomę i raczej nie potrzebują naszej pomocy ani "przyklejenia" Wegrzy maja swoja niepowtarzalna egzotykę,Praga zabytki i inne atrakcje.Akurat Kraków nie wymaga promocji bo to jedyne miasto,budzace zainteresowanie z powodu Wieliczki i bliskości Oświecimia-mniej z powodu zabytków a raczej z dzielnicy Kazimierz. Zamków lepszych lub gorszych od Malborka czy Wawelu jest w Europie na pęczki-a nie kazdy turysta jest na tyle zainteresowany historia zeby docenic ich szczególne walory-ot jeden zamek wiecej do zwiedzenia.Polska krajem turystycznym nie bedzie mimo najszczerszych checi politykow nie majacych pojecia co zrobic z bezrobociem po likwidacji przemysłu i łudzacych obietnicami turystycznej zyły złota.My jestesmy krajem idealnym dla rolnictwa i przemysłu-czyli tego co jest likwidowane.Nasze zaplecze turystyczne (zabytki)nie wytrzymuje porównania z innymi krajami Europy-do tego dochodzi klimat.żadna promocja nikogo nie zmusi do wizyty w nudnym i smetnym kraju-te pieniądze proponuje mimo wszystko skierowac na turystyke krajową wlaśnie po to by nasz turysta,który jeszcze ma pieniadze "szpanował" nie w Egipcie ale w Sopocie ,puszczy Kampinoskiej lub na Roztoczu. Wyrzuca sie kasę na broszury ktorych nikt nie czyta,programy,których nikt nie ogląda i nikomu niepotrzebne placowki zagraniczne.Taka placowka mogłaby być jezeli rozliczano by ja z konkretu-tzn ilu konkretnie w kazdym roku działalności przyjechalo turystów bo przeczytali broszurke albo obejrzeli program.Taka kontrola jest niemożliwa-placowki te nalezy zlikwidować a za te pieniadze promowac Polke dla rodzimego turysty.
|