|
Wątek:
|
Jakie są efekty reklamowania Polski w CNN?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 90.224.38.*
|
Data wysłania:
|
2009-11-18 22:41
|
Temat:
|
Reklama Polski w CNN - są efekty?
|
Treść:
|
W tym wypadku chodzi o Sztokholm. Jest wyrok, ale sa tez powiazania, na ktore prezes POT nie moze przymknac oczu. Osobiscie poruszalam ow fakt z potowskimi "oficjelami" ale jesli zwroci pani uwage na drugie nazwisko, to wiadomo juz...gdzie lezy pies pogrzebany!
Numer wpisu: 1518 Data wpisu: 2008-11-18 Data wydania wyroku: 2008-09-16 Sygnatura akt: Sygn. akt XVII AmC 60/08 Nazwa i siedziba sądu: Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów Oznaczenie powoda: Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Oznaczenie pozwanego: Małgorzata Hudyma i Józef Ratajski prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod nazwą "RAJBM - IKARIA TOURS" s.c. w Warszawie Postanowienie uznane za niedozwolone: "Podpisując umowę - zgłoszenie uczestnictwa wyrażają jednocześnie Państwo zgodę na przetwarzanie, uaktualnianie i udostępnianie swoich danych osobowych, niezbędnych dla realizacji imprezy oraz dla celów promocyjnych Biura (zgodnie z art. 23 pkt. 1 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.)" Branża: Turystyka Irmina i Robert / Gdynia.
|