Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Baza turystyczna

Wątek: Konkurs PPH rozstrzygnięty. "Perła Hoteli" dla Warszawianki
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2009-11-19 20:55
Temat: Konkurs PPH rozstrzygnięty. "Perła Hoteli" dla Warszawianki
Treść: Aktualność:
Trwający od maja do końca października Konkurs Jakości Usług w hotelach Polish Prestige Hotels dobiegł końca.

Konkurs, organizowany przez Fundację PPH co dwa lata, ma na celu dokonanie anonimowej oceny poziomu usług wszystkich hoteli PPH z punktu widzenia gościa hotelowego. Zgodnie z regulaminem Konkursu oceniana jest jakość świadczeń w kategorii usług podstawowych i dodatkowych, a jego wyniki są podstawą aktualizacji rankingu hoteli Polish Prestige Hotels.

Podczas obrad Rady Hoteli PPH, które w dniach 6-7 listopada br. odbyły się w hotelu Klimek w Muszynie, przedstawiciele firmy AT Comunications A. Tulejko, która przeprowadziła Konkurs, dokonali prezentacji przebiegu konkursu i ogłosili jego wyniki.

"Perła Hoteli" jako statuetka przechodnia dla najlepszego hotelu PPH dostała się w ręce dyrektora Jacka Suchenka zarządzającego hotelem "Warszawianka Centrum Kongresowe - Hotel Wellness & SPA" w Jachrance k/Warszawy, a kolejne miejsca w Konkursie zajęły hotele: Villa Park - Klinika Zdrowia i Urody w Ciechocinku i ex aequo - Akwawit w Lesznie, Branicki w Białymstoku oraz hotel Europa w Lublinie.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Perła Hoteli dla Warszawianki [2009-11-19 20:55 87.206.214.*]
A to dobre !!! Główną nagrodę otrzymuje Hotel który od blisko 2 lat nie uregulował należności za pobrany towar (podkład pod obrusy), aczkolwiek nie astronomicznej wartości (945,50 zł) ale jednak !!! Nie reaguje także na kolejne wezwania do zapła-
ty; coś nie tak z tym prestiżem.
wb
odpowiedz »

Perła Hoteli dla Warszawianki [2009-12-04 16:07 90.156.127.*]
Coż, goście nie muszą wiedzieć, że hotel nie zapłacił, natomiast z pewnością wiedzą czy jest w nim dobrze czy nie. Konkurs dotyczył jakości obsługi a nie najlepszych płatników czy kontrahentów. Po za tym najlepiej wystawić wezwanie do zapłaty, a jak nie pomoże oddać sprawę do windykacji. Komentarz pod artykułem nie będzie raczej skuteczniejszy... odpowiedz »

Perła Hoteli dla Warszawianki [2009-12-04 20:31 87.206.214.*]
Wzbudzić może podziw wyznawanych wysokich standardów etycznych dysku-
tanta którego nie interesuje uczciwość handlowa Nagrodzonego Perłą HOTELU a jedynie ilozuryczna i z natury subiektywna ocena jakości obsługi gości; jednym słowem nie razi go taki kontrast i uważa że jest OK; komentarz ma jednak także na celu nierozmywanie faktu nieuczciwości.
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »



© 2019 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij