|
Wątek:
|
easyJet wznawia loty
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2010-04-22 14:07
|
Temat:
|
easyJet wznawia loty
|
Treść:
|
Aktualność: W następstwie otwarcia przestrzeni powietrznej w Wielkiej Brytanii i Europie, easyJet planuje wznowienie niektórych połączeń na terytorium Wysp Brytyjskich oraz w Europie kontynentalnej od 21 kwietnia.
Ze względu na skalę zakłóceń w ruchu lotniczym, w ciągu najbliższych dni - zanim przywrócone zostaną wszystkie regularne loty - należy spodziewać się opóźnień. Pasażerowie easyJet, którzy wykupili bilet na dzisiejszy lot, proszeni są o sprawdzenie aktualnych informacji o statusie swojej podróży na stronie www.easyJet.com przed udaniem się na lotnisko.
Ważne informacje dla pasażerów:
- Odwiedzić stronę www.easyJet.com przed udaniem się na lotnisko,
- Tam znajdują się aktualne informacje. Ze względu na panujące warunki pogodowe oraz czynność wulkanu, lot może być odwołany, ale także przywrócony każdej chwili, serwis należy więc odwiedzić bezpośrednio przed udaniem się na lotnisko. Jeśli lot został odwołany, pasażer nie powinien jechać na lotnisko,
- Sprawdzać swoją skrzynkę e-mailową,
- Jeżeli twój lot jest odwołany, otrzymasz e-maila z informacją o dostępnych dla ciebie opcjach,
- Stawić się na lotnisku wcześniej. Stanowiska odprawy zamykają się już na 1 godzinę* przed odlotem,
- Lotniska będą bardzo zatłoczone należy upewnić się, że masz wystarczająco dużo czasu na odprawę. Stanowiska odprawy zamykają się już na 1 godzinę przed odlotem, a nie jak to jest zazwyczaj na 40 minut,
- * Stanowiska odprawy zamykają się 90 minut przed odlotem na lotniskach w Szarm el-Szejk (SSH) i Hurgadzie (HRG),
- Odprawa tylko na lotnisku - nie ma możliwości odprawy online,
- Odprawa online została tymczasowo zawieszona - nie można legitymować się kartą pokładową, wydrukowaną przy odprawie przez internet. Wszyscy pasażerowie muszą odprawić się tradycyjnie na lotnisku, nawet jeśli wcześniej odprawili się online.
|
Odpowiedzi:
easyJet już lata [2010-04-22 14:07 94.40.12.*]
Moja rezerwacja, sprawdzona poprzez stronę internetową www.easyJest.com, zawiera informację, że wystąpiły zakłócenia (lot nr 3818, który ma się odbyć 24-04-2010) z Krakowa do Paryża, e-maila z odwołaniem lotu nie otrzymałam, natomiast dzwoniąc na call center pod nr 703203025, powiedziano mi, że to tylko pomyła w systemie i rezerwacja jest ważna! Pomijam fakt, że rozmowa i sprawdzenie informacji trwało ok 20 min. więc rachunek za rozmowę wyniesie ok.25 zł. Czy ktos z Was miał podobną sytuację? Poza tym komu mam wierzyć? Panu z informacji czy stronie internetowej easyJet, ponieważ podają mi sprzeczne informacje? Iwona odpowiedz »
|