| 
				
						 | 
						
							| 
								Wątek:
							 | 
							
								Coraz więcej skarg na linie lotnicze!
							 | 
						
						
							| 
								Autor:
							 | 
							
								Czytelnik IP 87.116.209.*
							 | 
						
						
							| 
								Data wysłania:
							 | 
							
								2010-04-23 22:43
							 | 
						
						
							| 
								Temat:
							 | 
							
								niekompetentne biura
							 | 
						
						
							| 
								Treść:
							 | 
							
								kupiłam bilet na 21.04 na lot lufthansą i ten lot jako jedyny w środę się odbył a córka dalej była przez wulkan w portugali  miała przylecięcRYANAIR no i nie mogła leciec z powrotem.Odwołałam lot i dostałam zwrot podatku(200zł z 1000 bo tyle kosztował bilet)Nikt mnie nie poinformował że lufthansa pozwalała przebukować bilety z 21-22.04 bezpłatnie nawet na loty które sięodbyły.Wsciekłam się i postanowiłam powalczyć o przebukowanie.Pertraktacje z biurem sprzedaży biletów trwały 3 dni zakończyły się pomyślnie ale było straszenie sądem prasą no ale pomogło .(nie straciłam kasy za bilet i nie musiałam kupować nowego)
							 |