|
Wątek:
|
Eksperci od e-turystyki podzielą się wiedzą na TravelCampie
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2010-06-25 15:19
|
Temat:
|
Eksperci od e-turystyki podzielą się wiedzą na TravelCampie
|
Treść:
|
Aktualność: Już w najbliższy poniedziałek, 28 czerwca, w Centralnym Basenie Artystycznym w Warszawie odbędzie się pierwsza edycja TravelCampu. To otwarte, nieformalne spotkanie adresowane do osób zainteresowanych wykorzystaniem strategii marketingowych w turystyce.
Spotkanie jest bezpłatne i otwarte dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl. Udział w projekcie już zapowiedzieli przedstawiciele czołowych marek turystycznych, takich jak: Travelport, Expedia.com, Starwood Hotels & Resorts czy Wakacje.pl.
- Formuła otwartych nieformalnych spotkań środowiska internetowego z branżą turystyczną spotkała się z tak dużym zainteresowaniem, że już kompletujemy program na koleją edycję, którą zorganizujemy we wrześniu - mówi Piotr Kasperczak, manager portalu HotelNews.pl, pomysłodawca i współorganizator spotkania.
Głównym celem warsztatów jest wymiana doświadczeń, poznanie nowych narzędzi i trendów z zakresu e-turystyki, a także integracja branży turystycznej. Dla uczestników przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej oraz liczne atrakcje, w tym m.in. losowanie książek marketingowych, pobyt w luksusowym Hotelu Remes Sport & SPA czy bilety wstępu klasy VIP na Międzynarodowe Targi HoReCa Equip’Hotel w Paryżu.
-TravelCamp to ciekawy pomysł na integrację branży turystycznej i możliwość wzbogacenia wiedzy o najnowsze trendy z zakresu e-marketingu oraz działań w social media. Dla osób odpowiedzialnych za promocję hoteli oraz turystyki to niebywała okazja do zapoznania z najlepszymi praktykami z rynku od samych praktyków i strategów - ocenia Monika Samojlik, Marketing Manager, GoldenLine.pl
- Podczas TravelCampu zaprezentujemy projekt Twoja Strona Firmowa, skierowany do sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MŚP), w tym do biur podróży, hoteli czy gospodarstw agroturystycznych. Jest to usługa, dzięki której małe firmy otrzymują możliwość zaistnienia w Internecie w profesjonalny sposób. Dla usługodawców z branży turystycznej jest to szansa dotarcia ze swoją ofertą do jeszcze większej grupy nowych potencjalnych klientów - mówi Magdalena Szmidt, Starszy Specjalista ds. Produktu, Polskie Książki Telefoniczne.
Inicjatywa odbywa się dzięki wsparciu Sponsorów: Polskiego Towarzystwa Ubezpieczeń SA, grupy serwisów turystycznych iTur.pl, Polskich Książek Telefonicznych oraz Portalu turystycznego Wakacje.pl. Sponsorem strategicznym jest Travelport. Patronat branżowy nad cyklem spotkań objęła Polska Izba Turystyki.
|