Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: katalog Egzotyka jesień/zima 2010-2011 Rainbow Tours
Autor: Czytelnik IP 217.67.197.*
Data wysłania: 2010-07-01 11:17
Temat: katalog Egzotyka jesień/zima 2010-2011 Rainbow Tours
Treść: UWAGA na BŁĘDY W KATALOGU JESIEŃ ZIMA 2010-2011 EGZOTYKA W I EDYCJI Z PROMOCJAMI DO 02.07.2010 R.
Ceny po rabatach podawane w katalogu na niektóre wycieczki np. RPA; Indie Neoal czy Peru i Boliwia są inne niż podawane przez biuro...wynika to z tego że w katalogu przyjęli rabaty z karta klienta 15% bez 13% a w biurze informują o rabatch 14% z karta i 12% bez karty. Ja wywalczyałm u nich rabat 15% i wszystkim którzy wykupili wycieczki do 02.07.2010 proponuje przeliczyć ceny czy tez nie powinni miec ich innych. Na potwierdzenie mojej racji w tej kwestii otrzymałam pismo z przyznaniem sie przez firmę do błędu w wyliczaniu promocji, z mojej strony lojalnie uprzedziałam że poinformuję na forach dla podróżujących o zaistniałej sytuacji ponieważ uważam że wszystkie osoby, które zostały w ten sposób wprowadzone w błąd powinny miec szansę na uzyskanie sprostowania ze strony Biura. Może 1%nie jest to dużo ale biorąc pod uwage skale karju robi się z tego niezła suma, którą zyskuje w ten sposób biuro mimo swojej ewidentnej pomyłki. Prosze też nie dać sie zwodzić informacjom tego typu, że katalog to tylko forma informacyjna. Według raportu
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta dotyczący usług turystycznych " W ustawie o usługach turystycznych zastrzeżono obowiązek dokładnego i
zrozumiałego informowania klientów o istotnych warunkach umowy, której
dotyczy konkretna oferta. Informacje te nie mogą wprowadzać klientów w
błąd. Prawdziwość i poprawność danych zawartych w materiałach
pisemnych udostępnianych konsumentom przed zawarciem umów jest istotna z
tego względu, że w przypadku, gdy umowa nie zawiera odmiennych
postanowień dotyczących którejś z kwestii opisanych w materiałach
reklamowych, odpowiednie wskazania tych materiałów stają się elementem
umowy." Bardzo mi przykro ale bardzo zawiodłam sie na tym biurze i w moim przekonaniu gdyby nie fakt że sama dopatrzyłam się tych błedów nie zostałabym o nich poinformowa przez biuro i zapłaciłabym wyższą kwotę i czuła sie poszkodowana. Jeśli Państwo potrzebują dodatkowych informacji lub kopii pisma przepraszajacego z firmy Rainbow Tours i przyznającego mi rabat taki jaki powinien obowiazywać według katalogu zachęcam do pisania na mój mail vera1975@interia.pl.
Pozdrawiam z nadzieją, że moja opinia zostanie zamieszczona bo wszystko co tu napisałam nie mija sie z prawdą a zależy mi tylko na tym aby klienci byli świadomi niektórych zaistniałych sytuacji i nie byli poszkodowani.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

katalog Egzotyka jesień/zima 2010-2011 Rainbow Tours [2010-08-28 13:14 83.28.157.*]
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij