|
Wątek:
|
katalog Egzotyka jesień/zima 2010-2011 Rainbow Tours
|
Autor:
|
Czytelnik IP 217.67.197.*
|
Data wysłania:
|
2010-07-01 11:17
|
Temat:
|
katalog Egzotyka jesień/zima 2010-2011 Rainbow Tours
|
Treść:
|
UWAGA na BŁĘDY W KATALOGU JESIEŃ ZIMA 2010-2011 EGZOTYKA W I EDYCJI Z PROMOCJAMI DO 02.07.2010 R. Ceny po rabatach podawane w katalogu na niektóre wycieczki np. RPA; Indie Neoal czy Peru i Boliwia są inne niż podawane przez biuro...wynika to z tego że w katalogu przyjęli rabaty z karta klienta 15% bez 13% a w biurze informują o rabatch 14% z karta i 12% bez karty. Ja wywalczyałm u nich rabat 15% i wszystkim którzy wykupili wycieczki do 02.07.2010 proponuje przeliczyć ceny czy tez nie powinni miec ich innych. Na potwierdzenie mojej racji w tej kwestii otrzymałam pismo z przyznaniem sie przez firmę do błędu w wyliczaniu promocji, z mojej strony lojalnie uprzedziałam że poinformuję na forach dla podróżujących o zaistniałej sytuacji ponieważ uważam że wszystkie osoby, które zostały w ten sposób wprowadzone w błąd powinny miec szansę na uzyskanie sprostowania ze strony Biura. Może 1%nie jest to dużo ale biorąc pod uwage skale karju robi się z tego niezła suma, którą zyskuje w ten sposób biuro mimo swojej ewidentnej pomyłki. Prosze też nie dać sie zwodzić informacjom tego typu, że katalog to tylko forma informacyjna. Według raportu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta dotyczący usług turystycznych " W ustawie o usługach turystycznych zastrzeżono obowiązek dokładnego i zrozumiałego informowania klientów o istotnych warunkach umowy, której dotyczy konkretna oferta. Informacje te nie mogą wprowadzać klientów w błąd. Prawdziwość i poprawność danych zawartych w materiałach pisemnych udostępnianych konsumentom przed zawarciem umów jest istotna z tego względu, że w przypadku, gdy umowa nie zawiera odmiennych postanowień dotyczących którejś z kwestii opisanych w materiałach reklamowych, odpowiednie wskazania tych materiałów stają się elementem umowy." Bardzo mi przykro ale bardzo zawiodłam sie na tym biurze i w moim przekonaniu gdyby nie fakt że sama dopatrzyłam się tych błedów nie zostałabym o nich poinformowa przez biuro i zapłaciłabym wyższą kwotę i czuła sie poszkodowana. Jeśli Państwo potrzebują dodatkowych informacji lub kopii pisma przepraszajacego z firmy Rainbow Tours i przyznającego mi rabat taki jaki powinien obowiazywać według katalogu zachęcam do pisania na mój mail vera1975@interia.pl. Pozdrawiam z nadzieją, że moja opinia zostanie zamieszczona bo wszystko co tu napisałam nie mija sie z prawdą a zależy mi tylko na tym aby klienci byli świadomi niektórych zaistniałych sytuacji i nie byli poszkodowani.
|