Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Inne związane z branżą

Wątek: Reklamacje kierowane do biur podróży po nieudanych wakacjach
Autor: Czytelnik IP 89.74.30.*
Data wysłania: 2010-08-22 14:12
Temat: Reklamacja do biura podróży TUI
Treść: Czlowieku, obudź się!!! Gwarancja ceny oznacza ni mniej ni więcej tylko gwarancję stałej ceny. Czyli - nie podniosą ci, ale promocje cię też nie obowiązują. Zero szans na uznanie reklamacji.

Sunny

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Reklamacja do biura podróży [2010-09-02 11:07 83.28.194.*]
Od 20.08 do 31.08 byłem w Bułgarii z biura podróży GAMA. Mój problem polegał na tym , że w restauracji hotelowej można było zauważyc niedomyte naczynia. Jedzenie - ciągle to samo na obiad ( kolacja wyglądała podobnie jak obiad z minimalnymi zmianami ). Pożywienie było w dodatku zawsze zimne bez znaczenia o której godzinie pojawiło sie na obiedzie/kolacji. Jedzenie źle przyrządzone ( na kalafiorze dało się połamać zęby ). Dużo osób się zatruło pokarmem z hotelu w tym ja. Wymagana była interwencja lekarza. Sporo osób piło przegotowaną wodę z kranu ( do herbaty , kawy ) i też się poważnie zatruło , konsekwencją była kroplówka! Nikt nie powiedział , że nie można pić wody w takiej formie... W hotelu nie była przestrzegana cisza nocna. Każdej nocy do godziny 2-3 było tak głośno jakby ktoś burzył ściany. W ofercie miałem napisane , że w hotelu będe miał dostęp do siłowni/sauny/jacuzzi oraz basenu. Jedynie basen był. Reszta była albo z dala od hotelu albo za kosmiczne pieniądze albo wcale. Po powrocie do Polski chce złożyć wniosek o odszkodowanie. Kiedy rozmawiałem z osobami z biura dowiedziałęm się , że trzeba było zgłosić wychowawcą ( obóz studencki ). Ale jak skoro oni wyjechali 2 dni przed naszym wyjazdem z inną grupą?
A niestety moje zatrucie pokarmowe miało miejsce przed ostatniego dnia... Ponadto biuro podróży uważa , że tylko ja jestem niezadowolony z jedzenia ( bo to główny mankament - a zatruło się ponad 30 osób z hotelu ... nie wiem może faktycznie olali sprawe i nie zgłosili tego ) Dodam ,że pierwszy raz byłem za granicą. Nie wiem jak tą sytuacje doprowadzić do finalizacji. Prosze kogoś doświadczonego o porade ( tutaj lub na adres email: norticus1991@gmail.com ) co zrobić by wywalczyć odszkodowanie i czy mam w ogóle na to szanse. Pozdrawiam
Marcin
odpowiedz »

Reklamacja do biura podróży [2011-02-27 10:46 77.255.67.*]
My z rodziną mieliśmy podobny problem jak wyjechalismy na urlop do Turcji z pewnym nieuczciwym biurem ! Było wrecz okropnie: pierwszej nocy dostalismy pokoik z brudnymi poscielami, lazienka byla strasznie brudna i zagrzybiona a wszedzie kurz widok bylna sciane innego hotelu!!! jedzenie bylo paskudne, a do plazy bylo bardzo daleko , a nie jak zapewniali w biurze 100 m ! Zlozylismy oczywiscie reklamacje, ale to nie pomoglo. Na szczescie pomogla nam pewna firma TravelCompens (gdzies tam maja nawet wlasna strone na necie) ktora zajmuje sie dochodzeniem odszkodowan od biur podrozy, i dostalismy zwrot ceny wiec bylo warto..moze sprobuj do nich uderzyc? Pozdrawiam ! odpowiedz »

Reklamacja do biura podróży [2010-09-08 14:52 78.133.226.*]
To jest niedozwolone klauzula, więc nie jest prawnie obowiązująca.
http://prawo.money.pl/orzecznictwo/klauzule-niedozwolone-uokik/postanowienia,szukaj,0.html?szukaj=rezydentowi&branza=4
Myślę, że wystarczy tylko tym postraszyć, a biuro zmięknie. A jak nie, to UOKiK.
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »



© 2021 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij