Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Fischer Air Polska pod kontrolą Exim Tours, Rainbow Tours i
Autor: Czytelnik IP 83.16.241.*
Data wysłania: 2006-11-28 12:07
Temat: ODPOWIADAM " obrońcowi " AFP - tak B757 AIR FISCHER to padło
Treść: zmuszona byłam lecieć - 5 razy i na 5 lotów w sezonie przy każdym były jaja !!!!! opóżnienie naprawy podmiany samolotów dezinformacja - a dlaczego AFP upadło jakie były koszta wynajmowania na szybko samolotów ???? ogromne - to że linia wynajmuje obcą maszynę wynika z jej winy i zaniedbania - i nas Klientów to NIE OBCHODZI zapłaciliśmy za przelot i oczekujemy jego realizacji zgodnie z PLANEM - a są to latające trumny rocznie latam ok 50 razy i taki wrak jakim jest B757 AFP może swobodnie kandydować do określenia " LATAJACA WYSLUZONA TRUMNA " co do centrlwings owszem nie są święci ale nie funduja tak często CIULOWYCH POCZATKOW URLOPOW - bo działalność AFP w 2006 r. była skandaliczna - wiele osób miało zepsuty urlop już na wejściu kiedy nie wiedziały czy poleca na wakacje , kiedy i jakim wrakiem polecą - bo w zastępstwie też latały leciwe samoloty bo kto w sezonie ma wolne porządne maszyny ? .... dla mnie AFP to wielka prowizorka - a jej działania nie mają nic wspólnego z bezpiecznym komfortowym i punktualnym rejsem.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

odpowiadam [2006-11-28 12:22 85.128.72.*]
AFP to francuska agencja prasowa :-) 1. 31.12.2005 uległ uszkodzeniu B757 SP-FVR - do silników dostał sie z niezabezpiczenoge pasa startowego na warszawskim lotnisku (zgodnie z raportem PKBWL winnym jest PPL) zlodowaciały śnieg wraz z błotem pośniegowym oraz dużą ilości wody - koszt naprawy silników, który zakończył się 20.06.2006 wyniósł ponad 15 mln PLN! Koszt podnajmowania innych samolot w tym okresie wyniósł kolejne 15 mln PLN
2. 01.01.2005, podczas holowania samolotu B737 SP-FVO pracownik WAS (spółka handlingowa należą do PPL) spowodował uszkodzenie skrzydła co wyłączyło samolot z latania do 20.04.2006. Koszt naprawy ponad 1 mln PLN, koszt podnajmu innych samolotó ponad 5 mln PLN
3. 20.02.2006 B757 SP-FVR podczas co miesięcznego przeglądu w bazie technicznej Lufthansa Technik we Frankfurcie (LHT raczej nie wystaia certyfikatów latającym trumnom, szczególnie mając w FAP swoich inżynierów, którzy sprawują kontrolę techniczną nad samolotami) stweirdzono awarię jednego silnika - takąsamąawarię jaka była na samolocie SP-FVP. Koszt naprawy ok. 3 mln PLN, koszty podnajmowania obcych samolot do dnia 10.04.2006 to ok. 5 mln PLN. 4. Opóźnienia: od dnia 20.06.2006 do 12.10.2006 (wszystkie samoloty latają) 84% rejsów do 15min, 7% od 15-30min, 6% od 30-60min, 3% powyżej 60min. Najdłuższe opóźniene w tym okresie to 5 godzin. 5.Dlaczego FAP nie padł? Bo jest dobrze zarządzany i ma najlepszy personel;
6. Dlaczego ma takie problemy? Bo został okradziony przez byłych właścicieli i ma wrogów.
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij