|
Wątek:
|
Biuro podróży wypłaci rekompensatę za starty niematerialne
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.205.12.*
|
Data wysłania:
|
2010-11-23 10:54
|
Temat:
|
Odszkodowanie za tzw. zmarnowany urlop
|
Treść:
|
To wszystko przez chęć pokazania w katalogu byle jakich hoteli, jako piękne, nowoczesne, luksusowe itp. Inaczej klient tego nie kupi. Teraz organizatorzy mają problem, bo gusta są różne i klienci będą skarżyć każdy drobiazg. Zamiast wymyślać cuda twórcy katalogów powinni oprzeć się na stylu opisów w katalogach niemieckich. Tam oczywiście trzeba czytać między wierszami i tak np. "hotel w spokojnej okolicy" oznacza ostatnie zadupie. "hotel przyjazny dla rodzin z dziećmi" oznacza hałas i krzyki dzieciaków od samego rana. "Plaża naturalna" to syf na plaży i brak jakichkolwiek dogodności. I tak jest we wszystkich katalogach. Sprzedawca, który nie zna hotelu i okolic, potrafi na tej podstawie odpowiednio doradzić klientom, czytając jak pisałem "między wierszami" Z drugiej strony, co jeszcze wymyślą nasze władze aby wejść w tyłek wyborcy.
|