| 
						|  |  
							| Wątek: | Reklamacje kierowane do biur podróży po nieudanych wakacjach |  
							| Autor: | Czytelnik IP 87.205.45.* |  
							| Data wysłania: | 2010-12-01 21:46 |  
							| Temat: | Reklamacja do biura podróży |  
							| Treść: | pomoc w uzyskaniu odszkodowania za zmarnowany urlop!!! razem ze swoimi bliskimi, przyjaciółmi lub tylko we dwoje pojechaliście na długo wyczekiwany urlop, a na miejscu okazało się, że  np.:
 dostaliście zły hotel!
 panowały skandaliczne warunki higieniczne!
 rezydenta lub pilota nigdy nie było!
 jadłeś niejadalne i monotonne jedzenie!
 był zły transfer! lub wystąpiły inne niedopuszczalne zaniedbania?
 zatem masz prawo do słusznego odszkodowania!
 
 jak najszybciej napisz do nas na e-maila: udany.urlop@gmail.com opisz w nim wszelkie zaniedbania, których dopuściło się biuro podróży.
 pomożemy ci uzyskać odszkodowanie!
 |  
 
 
 Odpowiedzi: Reklamacja do biura podróży [2012-07-15 20:30 192.162.62.*] Córka wyjechała na 12 dniowy wypoczynek do Włoch-Rimini.W ofercie zaproponowano nam hotel,który gwarantował wszelkie wygody.Niestety po przyjeździe okazało się,że nie ma tam zagwarantowanych w ofercie rzeczy.Złe warunki higieniczne.Przez 12 dni pokoje nie oglądały sprzątaczki.Straszny stan łazienki.Kabina z dziurą w podłodze,zamiast odpływu,brak zasłonki.W pokoju brak kontaktu dzięki któremu córka mogłaby napić się ciepłej herbaty.
 Wakacje w Rimini(obóz młodzieżowy przypominały obóz koncetracyjny.Z taką traumą powróci z wakacji moje dziecko.Chamskie zachowanie wychowawcy,to też spowodowało,że moje dziecko jest w tej chwili na skraju załamania nerwowego.
 Wspomnę także o posiłkach.Zimne frytki,zimny kurczak popijane zimną wodą.Dziecko jest słabe z głodu.Nie mogła nawet wyjść do pobliskiego sklepu,bo obowiązywał zakaz samodzielnego opuszczania hotelu.Zaznaczam,że córka jest pełnoletnia.Zabawy organizowane przez wychowawców opracowane były dla dzieci 10-letnich.Będzie wspominać pobyt na obozie jak koszmar,a nie jak wypoczynek.W tej chwili nie ma nawet siły,żeby się spakować,a jest zmuszona przed wyjazdem w godzinach przed południowych do zwiedzania Wenecji  odpowiedz »
  Reklamacja do biura podróży [2013-07-23 11:04 212.180.211.*] ja jestem po zakończonej sprawie z biurem podróży. Na szczęście dostałam odszkodowanie, bo inaczej sprawiedliwości nie byłoby na świecie. mogę teraz komuś poradzić co z tym robić. mój mail: magramazureczek@wp.pl  odpowiedz »
  Reklamacja do biura podróży [2015-10-23 16:01 94.154.28.*] witam tez skladalem reklamace do biora 2 razy ordzucona , chodzi o syf w pokojach na plazy brudne naczunia ,grzyb w lazience itp. co teraz moge zrobic.  odpowiedz »
  Reklamacja do biura podróży [2013-09-08 22:17 89.74.125.*] Witam
 Właśnie przyjechałam z upragnionych wakacji, które okazały się totalnym niewypałem.
 Prośba o pomoc w napisaniu reklamacji do biura podróży (szablon?), może jakieś dodatkowe sugestie.
 Zupełnie nie wiem jak mam się do tego zabrać.
 pozdrawiam
 Ada  odpowiedz »
  Reklamacja do biura podróży [2013-07-23 11:03 212.180.211.*] ja jestem po zakończonej sprawie z biurem podróży. Na szczęście dostałam odszkodowanie, bo inaczej sprawiedliwości nie byłoby na świecie. mogę teraz komuś poradzić co z tym robić. mój mail: magramazureczek@wp.pl  odpowiedz »
  Reklamacja do biura podróży [2013-10-01 20:38 81.190.246.*] Witam!Właśnie wróciłam z 2 tygodniowej wycieczki w Egipcie organizowanej przez Alfa Star.Tydzień spędzony w Tabie to jakiś koszmar-obóz przetrwania, za który zapłaciłam cięzko zarobione pieniądze.Na szczęście jeden z rezydentów był ok ii na naszą prośbę załatwił na zmianę hotelu w Sharmie w którym spędziłyśmy niezapomniane chwile.Niestety z naszej 12 osobowej grupki wczasowiczów w Tabie nie wszyscy mieli takie szczęście jak my, ponieważ wycieczkę mieli wykupioną na 7 dni w związku z czym cały urlop mieli zmarnowany. Bardzo proszę o wskazówki jak odzyskać od biura pieniądze za zmarnowany urlop
 Pozdrawiam
 Hania  odpowiedz »
  Reklamacja do biura podróży [2013-09-09 14:35 109.95.149.*] hej chciałam napisać pod podany e mail ale nie chce mi wysłać pisze reklamacje jak możesz coś doradzić napisz dona28-28@o2.pl  odpowiedz »
  Reklamacja do biura podróży [2011-01-19 02:41 188.137.80.*] wczasy wykupione na 5 m-cy przed wylotem,do wymarzonego hotelu ,z wieloma udogodnieniami,szczegolnie dla dzieci...,jednak po przylocie okazało sie,ze nie ma dla nas miejsca w wybranym hotelu,z umowy i przewieziono nas do inego miasta, do hotelu niby o tym samym standardzie, ale ubogiej kuchni, braku udogodnień, o ktorych byla mowa w hotelu z umowy..., z malymi dziecmi siedzielismy na walizkach,nie wypakowujac sie , bo nie wiadomo bylo, kiedy nas "przteransportują" do naszego hotelu ...ponad dwa dni bylismy przetrzymywani w tym hotelu , po wielkich przebojach z rezydentkami, w koncu znalazly sie miejsca w oplaconym hotelu...tak tez z 7 dni, zrobily sie 4...
 czy mamy szanse na wygranie tej sprawy w sadzie konsumenckim?
 reklamacje przez biuro podrozy zostaly odrzucone...rekompensata-5% znizki na kolejne wczasy...śmiechu warte...
 czy mamy walczyć?  odpowiedz »
 |