|
Wątek:
|
Reklamacje kierowane do biur podróży po nieudanych wakacjach
|
Autor:
|
Czytelnik IP 188.137.80.*
|
Data wysłania:
|
2011-01-19 02:41
|
Temat:
|
Reklamacja do biura podróży
|
Treść:
|
wczasy wykupione na 5 m-cy przed wylotem,do wymarzonego hotelu ,z wieloma udogodnieniami,szczegolnie dla dzieci...,jednak po przylocie okazało sie,ze nie ma dla nas miejsca w wybranym hotelu,z umowy i przewieziono nas do inego miasta, do hotelu niby o tym samym standardzie, ale ubogiej kuchni, braku udogodnień, o ktorych byla mowa w hotelu z umowy..., z malymi dziecmi siedzielismy na walizkach,nie wypakowujac sie , bo nie wiadomo bylo, kiedy nas "przteransportują" do naszego hotelu ...ponad dwa dni bylismy przetrzymywani w tym hotelu , po wielkich przebojach z rezydentkami, w koncu znalazly sie miejsca w oplaconym hotelu...tak tez z 7 dni, zrobily sie 4... czy mamy szanse na wygranie tej sprawy w sadzie konsumenckim? reklamacje przez biuro podrozy zostaly odrzucone...rekompensata-5% znizki na kolejne wczasy...śmiechu warte... czy mamy walczyć?
|