Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: TUI Poland rozpoczyna kampanię rebrandigową
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2010-12-10 13:25
Temat: TUI Poland rozpoczyna kampanię rebrandigową
Treść: Aktualność:
TUI Poland rozpoczyna kampanię rebrandigową, której celem jest pokazanie nowej linii produktowej TUI specjalizującej się w organizowaniu rodzinnych wakacji.

TUI Family zastąpi w tej roli Scan Holiday. Kampanii towarzyszy promocja na rodzinne oferty wyjazdowe, w ramach której dziecko jedzie na wakacje za 0 zł, a dorośli płacą 20% mniej. Promocja potrwa do 31 grudnia.

Nowy spot rebrandingowy zwraca uwagę na fakt, że TUI Family bazując na doświadczeniu marki Scan Holiday, przejmuje od niej rolę eksperta w organizowaniu rodzinnych wakacji. Scan Holiday jako pierwszy touroperator na polskim rynku turystycznym zaproponował formę wypoczynku dla rodzin z autorskim programem animacji dla dzieci.

TUI Family to nowa linia produktowa skierowana do rodzin z dziećmi. W całorocznym katalogu TUI Family znalazły się kluby Scan Holiday, dawniej zwane klubami FanScan, gdzie opieką nad dziećmi i zapewnieniem im atrakcji podczas wyjazdu zajmują się polskojęzyczni animatorzy. W TUI Family skatalogowane zostały także hotele Magic Life przeznaczone dla rodzin aktywnych, lubiących czynnie uprawiać sport. Również w ośrodkach Magic Life, prócz pozostałej obsady, zajęcia będzie prowadził polskojęzyczny animator. W katalogu dostępnych jest łącznie 42 obiekty (34 hoteli z klubami Scan Holiday i 8 hoteli z klubami Magic Life).

Za przygotowanie kreacji kampanii rebrandingowej odpowiedzialna jest agencja Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Vest. Spot rebrandingowy będzie emitowany w drugim i trzecim tygodniu grudnia na antenie TVP i stacji tematycznych TVN oraz na kanałach telewizyjnych z pakietu AT Media i Discovery, w tym AXN, Canal+, Foxlife, Planete czy National Geographic. Równolegle z kampanią telewizyjną prowadzone będą intensywne działania w Internecie.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Nowa linia produktowa TUI Poland [2010-12-10 13:25 178.73.28.*]
Nie ma czegoś takiego jak kampania rebrandigowa, jest rebranding :) Pozdrawiam,
Mariusz
odpowiedz »

Nowa linia produktowa TUI Poland [2010-12-16 13:32 78.8.137.*]
cwaniaczek czepiający się słówek Pozdrawiam i wesołych świat odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij