|
Wątek:
|
Geovita z nową strategią marketingową
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2011-01-16 14:25
|
Temat:
|
Geovita z nową strategią marketingową
|
Treść:
|
Aktualność: Z dniem 3.01.2011 Turystyczna Sieć Marzeń Geovita Geovita po 3 latach realizacji założonej w 2008 r. strategii mediowej podjęła współpracę z nowym domem mediowym - MTR Media z Warszawy.
Współpraca ma na celu rozwój marki oraz osiągnięcie strategicznych celów marketingowo-sprzedażowych na rynku hotelarsko-turystycznym. Nastąpi też kontynuacja wzmacniania wizerunku marki Geovita. Umowa na obsługę mediową podpisana została na 3 lata.
Pierwszym elementem wprowadzanej nowej strategii jest zmiana claim’u przy logo. Po przeprowadzeniu podstawowych badań dom mediowy MTR Media zarekomendował modyfikację claim"u "Geovita - turystyczna sieć marzeń" na bliższy charakterystyce Geovity, "Geovita - hotele i ośrodki marzeń". Nowy claim wprowadzony zostanie na stronie geovita.pl oraz na wszystkich materiałach promocyjnych i reklamowych.
|