|
Wątek:
|
Poznań: 200 turystów miało problem z wylotem do Tunezji
|
Autor:
|
Czytelnik IP 178.37.177.*
|
Data wysłania:
|
2011-02-07 18:58
|
Temat:
|
Znam Exim Tour
|
Treść:
|
Dokładnie tak, jestem w tej samej sytuacji. Miałam lecieć z córką w wieku szkolnym na ferie, ale lot odwołano. Wakacje letnie już wykupiłam w ofercie First Minute i nie chcę lecieć już nigdzie z Eximen. Byłam u Rzecznika Praw Konsumenta i wystosowałam do nich pismo. Pieniądze powinni zwrócić, bo to oni nie wykonali usługi, a co to mnie obchodzi z jakiego powodu. Inne biura zwracają 100%. Nikt nie może zmusić klienta do kupna towaru, który mu nie odpowiada w tym wypadku wycieczki. To nasze ciężko zarobione pieniądze. Pozdrawiam i piszmy do nich pisma M.M.
|