|
Wątek:
|
Organizator imprezy musi rozpatrzyć reklamację grupową!
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2007-01-22 14:43
|
Temat:
|
Organizator imprezy musi rozpatrzyć reklamację grupową!
|
Treść:
|
|
Odpowiedzi:
Moje Gratulacje. No to teraz będzie się działo. [2007-01-22 22:01 83.21.30.*]
Już widzę jak te zwyczajowe problemowe 5% grupy, czyli tzw. turyści - malkontenci, biegają po hotelach, autokarach, samolotach i zbierają podpisy pod swoimi chorymi reklamacjami. Teraz dopiero każdy pieniacz, hochsztapler i rozwydrzony bachor poczuje władzę. Ciekawe dlaczego w tym kraju zbiorowo nie można złożyć reklamacji na np. TPSA, BANKI, ZUS, RZĄD, FUNDUSZE EMERYTALNE, FIRMY UBEZPIECZENIOWE, PKS, PKP. A może można? EUREKA ! Chyba zamknę swoje biuro podróży i zacznę jeździć transportem zbiorowym. Przelecę się po pociągu, zbiorę podpisy od wszystkich 1.000 pasażerów, że: śmierdzi, że stuka, że jest zimno, że pociąg się spóźnił. Wezmę za tą tzw. pomoc w walce z PKP, od każdego pasażera po 5 zeta, zrobię parę kursów i może wreszcie zacznę zarabiać. Bo po co właściwie ja się zarzynam? Pracuje po 15 h dziennie, włażę bez mydła w d…ę wszystkim turystom, płacę na tych pogiętych urzędników chore podatki, staram się przestrzegać coraz to bardziej pokręcone przepisy, a za to wszystko tylko słyszę, że jestem złodziejem i oszustem. Dobra, zostanę malkontentem!!!!! Lechu. odpowiedz » Moje Gratulacje. No to teraz będzie się działo. [2007-01-23 12:19 82.139.6.*]
Masz 100% racji, poza tym żeby rozpatrzyć taką reklamację grupową i zrobić to rzetelnie, trzeba mieć rzetelne informacje co komu dolegało! A jak na "targowisku" uzyskać rzetelne informacje? To jest działanie w kierunku zamknięcia polskich biur podróży, a tym samym umocnieniu obcych. Naprawdę GRATULACJE!!!! odpowiedz » Moje Gratulacje. No to teraz będzie się działo. [2007-01-29 14:01 213.25.104.*]
Popieram i proponuje ustanowić kare dla bezmyslnych urzędników prowadzenie włąsnego biura podróży przez 1 rok..... Niech sie przekonaja jak to jest.. piotr odpowiedz » Moje Gratulacje. No to teraz będzie się działo. [2007-01-23 11:46 217.97.25.*]
Brawo Lechu, nareszcie mądra odpowiedź na kretyńską rzeczywistość. Skończmy wreszcie z tanimi wyjazdami, na które się łaszą klienci. Będą płacić tyle ile potrzeba, będą odpoczywać w godziwych warunkach. pozdrawiam I.M. odpowiedz » Reklamacja grupowa, a reklamacja indywidualna [2007-01-22 14:43 83.15.101.*]
Tabela frankfurcka znów straszy... Ten wykaz spełnia w sądach niemieckich jedynie funkcję pomocniczą w orzeczeniach. Nie jest to żadna norma, chociaż może być traktowana jako pomoc dla reklamującego klienta. Nie jest tak, że sąd wylicza procent i orzeka kwotę bez analizy poszczególnych przypadków. Już bardziej mógłby posiłkować się wprost dyrektywą 90/314... odpowiedz » Reklamacja grupowa, a reklamacja indywidualna [2007-01-24 14:41 83.16.105.*]
Lechu pisz czesciej bo Twoja wypowiedz to 100% prawda. Teraz dopiero sie zacznie. Jestem rezydentka bylam z chlopcem na pogotowiu i nie odebralam telefonu dokładnie o 23.45 od turystki ktora zadzwonila bo....skonczyl jej sie papier toaletowy...Wiecie jaka byla jazda??? odpowiedz » Reklamacja grupowa, a reklamacja indywidualna [2007-01-24 15:26 82.139.6.*]
Pewnie załowała dolara dla pokojówki, polacy tacy już są, że najwiecej problemów generują sobie sami, przez skąpstwo!!!!! a potem grają europejczyków i piszą reklamaqcje (posileni mocą rekram urzędników którzy złapali się za stołki i postanowili napędzić sobie koniunkturę), nierzadko zbiorowe bo w kupie cieplej i zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i pomoże pospolitemu ruszeniu!!! A przecież wszyscy gdzieś w towarzystwie słyszeli opowieści o super wyjadach znajomych ale zapomnieli, że znajomi płacili za nie po 4000 PLN/os.!!!!! O zgrozo!!!!! odpowiedz »
|