|
Wątek:
|
Nowa usługa turystyczna: mobilny doradca
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2011-03-30 13:21
|
Temat:
|
Nowa usługa turystyczna: mobilny doradca
|
Treść:
|
Aktualność: Na polski rynek wkracza nowa turystyczna usługa - mobilny doradca, który ma uczynić urlop bardziej wygodnym. Aby pomóc klientowi w wyborze odpowiedniej oferty, pracownik biura podróży spotka się z nim w dogodnym miejscu i czasie.
Nowa usługa ma być odpowiedzą na oczekiwania klientów, którzy czas na wybranie się do biura podróży mają po pracy, ok. godz. 17:00. Późnym popołudniem pracownicy przeżywają istne oblężenie. Tygiel panuje w biurach w trakcie sezonów, czyli wtedy kiedy większość turystów planuje zimowe lub letnie urlopy. Jak mówi Krzysztof Wroński, V-ce Prezes Wygoda Travel Group. - Z naszych doświadczeń wynika bowiem jasno, że to nie jest wyłącznie kwestia atrakcyjności oferty, ale właśnie braku czasu ze strony naszych potencjalnych klientów.
W ramach nowej oferty, pracownik biura podróży spotyka się z klientem w dogodnym miejscu i czasie, aby pomóc w wyborze wakacyjnego wypoczynku. Usługę wprowadziła Wygoda Travel Group. Aby z niej skorzystać należy wypełnić na stronie biura formularz lub umówić się na spotkanie telefonicznie. Obecnie usługa jest dostępna na terenie Krakowa. W przyszłości ma objąć również inne miasta.
|