Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Gastronomia

Wątek: Akademia Gościnności - 26-27.04.2011
Autor: Czytelnik IP 217.153.143.*
Data wysłania: 2011-04-05 10:54
Temat: Akademia Gościnności - 26-27.04.2011
Treść: Trudne sytuacje w obsłudze gościa, czyli egzamin z profesjonalizmu - szkolenie dla hotelarzy

"To wyjątkowe miejsce! Rzadko można spotkać się z taką gościnnością" Jeśli chcesz, aby tak mówiono właśnie o Twoim hotelu, pensjonacie lub restauracji, postaw na profesjonalną obsługę gościa!

Profesjonalizm w obsłudze stał się słowem - kluczem. Jako klienci na każdym kroku oczekujemy profesjonalizmu, często narzekamy na jego brak. Każdy kontakt pracownika z gościem jest okazją do kształtowania wizerunku hotelu. Profesjonalizm ma wpływ zarówno na wizerunek firmy jak i na jej wyniki ekonomiczne.
Dlatego warto zadbać o to, aby pracownicy Twojego hotelu byli NAJLEPSI. Najlepsi poradzą sobie w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji w obsłudze gościa Twojego Hotelu.

Zapraszamy na szkolenie, które ma charakter praktyczny.
Przedstawimy teorię i pokażemy oraz przećwiczymy, jak tę teorie wykorzystywać w praktyce. Wychodzimy z założenia, że kluczem do rozwiązywania trudnych sytuacji jest umiejętność zarządzania emocjami swoimi i gościa. Uważamy też, że trening czyni mistrza. Dlatego celem szkolenia jest szlifowanie umiejętności związanych z zarządzeniem emocjami oraz profesjonalnym zachowaniem w trudnych sytuacjach.

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu Twoi pracownicy:
• poczują się pewniej,
• będą wstanie pogłębić relacje z klientem, dzięki pomyślnemu przejściu przez trudne sytuacje,
• sprawią, że klient mimo wcześniejszego zdenerwowania czy niezadowolenia wyjdzie usatysfakcjonowany.

Najbliższe nasze szkolenie odbędzie się 26-27.04.2011 w hotelu Olandia w Kwilczu (woj. wielkopolskie)

Zapraszamy pracowników hoteli z całego kraju.

Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy szkoleniowo- doradczej House of Skills dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:
- dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,
- dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.
Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie :
• http://www.akademiagoscinnosci.pl
Proszę także o kontakt:
• mailowy adrianna.slyk@akademiagoscinnosci.pl,
lub • pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).

Zapraszam!
Adrianna Słyk
Akademia Gościnności

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »



© 2022 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij