| 
				
						 | 
						
							| 
								Wątek:
							 | 
							
								Akademia Gościnności - 26-27.04.2011
							 | 
						
						
							| 
								Autor:
							 | 
							
								Czytelnik IP 217.153.143.*
							 | 
						
						
							| 
								Data wysłania:
							 | 
							
								2011-04-05 10:54
							 | 
						
						
							| 
								Temat:
							 | 
							
								Akademia Gościnności - 26-27.04.2011
							 | 
						
						
							| 
								Treść:
							 | 
							
								Trudne sytuacje w obsłudze gościa, czyli egzamin z profesjonalizmu - szkolenie dla hotelarzy 
  "To wyjątkowe miejsce! Rzadko można spotkać się z taką gościnnością" Jeśli chcesz, aby tak mówiono właśnie o Twoim hotelu, pensjonacie lub restauracji, postaw na profesjonalną obsługę gościa! 
  Profesjonalizm w obsłudze stał się słowem - kluczem. Jako klienci na każdym kroku oczekujemy profesjonalizmu, często narzekamy na jego brak. Każdy kontakt pracownika z gościem jest okazją do kształtowania wizerunku hotelu. Profesjonalizm ma wpływ zarówno na wizerunek firmy jak i na jej wyniki ekonomiczne.  Dlatego warto zadbać o to, aby pracownicy Twojego hotelu byli NAJLEPSI. Najlepsi poradzą sobie w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji w obsłudze gościa Twojego Hotelu. 
  Zapraszamy na szkolenie, które ma charakter praktyczny. Przedstawimy teorię i pokażemy oraz przećwiczymy, jak tę teorie wykorzystywać w praktyce. Wychodzimy z założenia, że kluczem do rozwiązywania trudnych sytuacji jest umiejętność zarządzania emocjami swoimi i gościa. Uważamy też, że trening czyni mistrza. Dlatego celem szkolenia jest szlifowanie umiejętności związanych z zarządzeniem emocjami oraz profesjonalnym zachowaniem w trudnych sytuacjach. 
  Dzięki uczestnictwu w szkoleniu Twoi pracownicy:  • poczują się pewniej,  • będą wstanie pogłębić relacje z klientem, dzięki pomyślnemu przejściu przez trudne sytuacje,  • sprawią, że klient mimo wcześniejszego zdenerwowania czy niezadowolenia wyjdzie usatysfakcjonowany. 
  Najbliższe nasze szkolenie odbędzie się 26-27.04.2011 w hotelu Olandia w Kwilczu (woj. wielkopolskie) 
  Zapraszamy pracowników hoteli z całego kraju. 
  Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy szkoleniowo- doradczej House of Skills dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:  - dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,  - dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.  Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie :  • http://www.akademiagoscinnosci.pl  Proszę także o kontakt:  • mailowy adrianna.slyk@akademiagoscinnosci.pl, lub • pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15). 
  Zapraszam!  Adrianna Słyk  Akademia Gościnności
							 |