Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Inne związane z branżą

Wątek: Szkolenie dla branży turystycznej!! Skuteczna rozmowa przez telefon- Warszawa
Autor: Czytelnik IP 217.153.143.*
Data wysłania: 2011-05-04 10:40
Temat: Szkolenie dla branży turystycznej!! Skuteczna rozmowa przez telefon- Warszawa
Treść: Szanowni Państwo,

Sredecznie zapraszam na nasze szkolenie 26-27.05.2011 w Warszawie
Dzięki uczestnictwu w szkoleniu będą Państwo mieli możliwość :
• Rozwinąć umiejętność oferowania usług.
• Używać języka korzyści
• Rozwinąć umiejętności dostrzegania i diagnozowania potrzeb klienta w celu zaproponowania
mu najkorzystniejszej oferty lub rozwiązań dodatkowych.
• Rozwinąć umiejętności oferowania klientowi korzystnych rozwiązań, odpowiadających na jego potrzeby.
• Rozwinąć umiejętności odpowiadania na obiekcje i wątpliwości klienta
• Umiejętnie domykać sprzedaż
• Poznać typy motywacji klienta do zakupu (oraz jak je rozpoznać i odpowiednio zareagować)

Program szkolenia:
1. Czym jest sprzedawania
• satysfakcja klienta w kontakcie z obsługi.
2. Komunikacja w sytuacjach sprzedażowych
• ludzie są różni
• style komunikacji interpersonalnej
3. Docieranie do potrzeb klienta
• nawiązywanie kontaktu
• budowanie pozytywnej atmosfery w rozmowie telefonicznej
• rozpoznawanie potrze klienta
• oczekiwania versus potrzeby
• trening skutecznego zadawania pytań
4. Odpowiadania na potrzeby klienta:
• rozpoznawanie sygnałów sprzedażowych
• przekonywanie w rozmowie telefonicznej
• radzenie sobie z obiekcjami i wątpliwościami
5. Finalizacja sprzedaży
• gościnne techniki domykania sprzedaży

Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy Konsorcjum doradczo- szkoleniowe S.A. (reprezentujące m.in. House of Skills, ClientFirst) dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:
- dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,
- dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.

Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie :
• www.akademiagoscinnosci.pl
Proszę także o kontakt:
• mailowy adrianna.slyk@akademiagoscinnosci.pl, lub
• pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).

Zapraszam!
Adrianna Słyk
Akademia Gościnności

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij