Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Znów marzenia o cudownych wakacjach minęły się z rzeczywistością
Autor: Czytelnik IP 999.999.999.*
Data wysłania: 2005-08-08 12:20
Temat: Drażnią mnie tacy, którzy AŻ godzinę czekają na rezydentkę
Treść: wyliczają, ile za co ciągle zaglądając w kieszeń jakby biuro pracowało harytatywnie... powinni siedzieć w domu i nie zawracać nikomu gitary. Niech jadą i zorganizują taką wycieczkę samodzielnie, zobaczą czy w 10 tys,. by się wyrobili na osobę.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

oszuści muszą odejść [2005-08-09 18:45 999.999.999.*]
jeżeli to prawda co przedstawija ci państwo, to nie ma mozliwości aby takie biura dalej prosperowały. przed takich organizatorów dziennikarze piszą bzdury oczerniając całąbranże turystyczną, ubezpieczyciele podnoszą skałdki. to jest absurd. wszystko przez to ze biura chcą wiecej niz ogą. matoły z organizacji turytycznych zamiasta bronic swoich członków atakuja ich. każdy w swoja stronę. nie ma wspólnego dobra tylko walka każdego z każdym. tak dłużej nie może byc i wkońcu zostaną naprawde tylko duze korporacje turystyczne które będą dyktowały warunki na polskim rynku. nie można rezerwować 10 miejsc a sprzrdawać 20 licząć na to że ktoś umrze. ci klienci jasno (przynajmniej z tego przekazu) określili co chcą komentarz żeby sie odpieprzyli bo są teżinni w kolejce nie jest argumentem. byc może ten kto tak uważa a pracuje w tej branży też powinien zająć si ę np. uprawa roli. ale dytrubucja produktów rolnych juz nie.!!! odpowiedz »

oszuści mogą odejść... [2005-08-10 10:11 999.999.999.*]
buabuahahaha !! Dobry tekst !! Masz racje całkowicie ! Oszuści powinni odejść , a zrobia tym więcej dobrego niż złego. Ale sądzę , że całość zarzutów nie dotyczy PES, chociaż nie popisali się kompetencjami i odpowiedzialnością. Choćby brak kontaktu rezydenta z biurem w Polsce i poinformowanie o problemie i żądaniach klientów. Tutaj PES niepopisał sie profesjonalizme lub....... może jakieś dziwne układy w firmie. Czasem pracownicy się boja kontaktować z przełożonymi, aby nie dostać opierdzielu. Ale powatrzam: CZASAMI tak jest. odpowiedz »

Co za bzdury!!!! [2005-08-08 22:15 999.999.999.*]
Powini Cie zwolnic,wylać z roboty na zbity pysk za pisanie takich bzdur!!!! odpowiedz »

Co za bzdury... [2005-08-09 12:31 999.999.999.*]
Rozwiń temat, o ile potrafisz. Uzasadnij, jeśli umiesz. odpowiedz »

brak pojęcia o pracy w usługach [2005-08-08 12:56 999.999.999.*]
Sama pracuję w hotelarstwie i włosy mi stają dęba, gdy czytam takie rzeczy. Nam też zdarzają się wpadki - ludzka rzecz. Nie wyobrażam sobie jednak, jak można tak lekceważyć niezadowolonych klientów. Przecież ci ludzie od razu stawiali sprawę jasno, a ich wymagania nie były jakieś wyszukane. Chciałabym widzeć minę osoby, która wypowiadała się przede mną, gdyby sama znalazła się w takiej sytuacji. Przecież nikt nie lubi być oszukiwany ani lekceważony. odpowiedz »

brak pojęcia o pracy.... [2005-08-08 13:08 999.999.999.*]
Oczywiście , że nikt nie lubi byc oszukiwany i lekceważony. Dlatego tez napisałem w pierwszym tekscie , że wina zapewne leży po stronie PES. Czytałaś może ? Nie ? No to przeczytaj i później komentuj. Dodałem tez, że każdy medal ma dwie strony i nie wiadomo jak było naprawde. Bo tego nie wiemy. A gdy klient śle reklamację na Twój hotel, to zawsze jest obiektywny i pisze tylko prawde ? Raczej nie. Zawsze wyolbrzymia, przesadza i on jest "dobry" a hotel ten "zły". Nieprawdaz ? Dlatego pisałem , że trzebaby poznać te sprawe z drugiej strony , choć sądzę, że i tak PES zawalił sprawe. Wcale ich nie usprawiedliwiam i namawiam do czytania mojego pierwszego komentarza. odpowiedz »

P. E. S. ..... [2005-08-08 13:35 999.999.999.*]
Ależ moja wypowiedź była odpowiedzią na pierwszy komentarz - dotyczący czekania AŻ godzinę na reztdentkę. Twoja wypowieź pojawiła się później. Nie bierz wszystkiego do siebie.... A jeśli chodzi o częsty brak kompetencji ze strony dziennikarzy, zgadzam się, że często przesadzają. Uważam jednak, podobnie jak Ty, że przede wszystkim biuro zawaliło. odpowiedz »

P.E.S.... [2005-08-09 12:12 999.999.999.*]
A to przepraszam za "atak". Zgadza się z Toba również. odpowiedz »

Drażnią mnie tacy... [2005-08-08 12:54 999.999.999.*]
Zgadzam się. Taki osioł myśli , że rezydent mieszka w danym hotelu i jedynie ich ma pod swoją opieką. A nie pomyślą, że może mieszka kilkadziesiąt km od nich, może akurat jest na wycieczce jako przewodnik na którą byc może i oni pojada, a może jest w szpitalu z jakims gościem. O nieeee... po co ma o ty mysleć...?? Dla niego tylko ON jest najważniejszy , bo jest przeciez Polakiem a Polakom nalezy sie natychmiast wszystko jak psu zupa. Głąby... odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij