Forten [2005-08-12 13:50 999.999.999.*] Też się zgadzam, że wspomniana firma to "przerost formy nad treścią", kolejny Nikodem Dyzma (tym razem w hotelarstwie) sztucznie wykreowany przez wcześniejszą ekipę Swiata Hoteli. Tak naprawdę nic szczególnego sobą nie reprezentują - dużo i ładnie o sobie piszą a mało robią. Firma liczby aż dwie czy trzy osoby na krzyż - które są "najlepsze w całej branży" - doskonałe projekty marketingowe, "specjaliści" w doradztwie, tworzeniu biznes planów, działaniach operacyjnych, inwestycjach hotelowych, szkoleniach - teraz również w mediach. Kto chce być fachowcem we wszystkim w niczym nie jest dobry. Też miałam z nimi do czynienia - pożal się Boże. odpowiedz »
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie. OK, zamknij