|
Wątek:
|
Nowy miesięcznik dla branży hotelowej
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2005-08-12 13:50
|
Temat:
|
Forten
|
Treść:
|
Też się zgadzam, że wspomniana firma to "przerost formy nad treścią", kolejny Nikodem Dyzma (tym razem w hotelarstwie) sztucznie wykreowany przez wcześniejszą ekipę Swiata Hoteli. Tak naprawdę nic szczególnego sobą nie reprezentują - dużo i ładnie o sobie piszą a mało robią. Firma liczby aż dwie czy trzy osoby na krzyż - które są "najlepsze w całej branży" - doskonałe projekty marketingowe, "specjaliści" w doradztwie, tworzeniu biznes planów, działaniach operacyjnych, inwestycjach hotelowych, szkoleniach - teraz również w mediach. Kto chce być fachowcem we wszystkim w niczym nie jest dobry. Też miałam z nimi do czynienia - pożal się Boże.
|