Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Dwa systemy rezerwacyjne w BiletyAutokarowe.pl
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2011-07-13 14:15
Temat: Dwa systemy rezerwacyjne w BiletyAutokarowe.pl
Treść: Aktualność:
Klienci portalu BiletyAutokarowe.pl mogą już używać dwóch popularnych systemów rezerwacji biletów: Voyager i euroTICKET. Dzięki dodaniu drugiej wyszukiwarki kursów mają oni możliwość skorzystania z pełnej oferty przejazdów między Polską a krajami europejskimi.

- Zdecydowaliśmy się umożliwić korzystanie z dwóch systemów, ponieważ niektórzy przewoźnicy udostępniają swoją ofertę tylko w jednym z nich - wyjaśnia Mirosław Nikolin, właściciel portalu.

Nikolin przekonuje, że korzystanie z dwóch przeglądarek tylko pozornie jest skomplikowane. Oba systemy działają na bardzo podobnych zasadach, a w razie problemów z obsługą użytkownicy mogą skorzystać z licznych ułatwień i podpowiedzi. Należą do nich m.in.:

- instrukcje tekstowe przy każdym etapie rezerwacji,
- film instruktażowy przedstawiający rezerwację krok po kroku,
- możliwość skontaktowania się z konsultantem przez darmowy, wbudowany w stronę komunikator, przypominający popularne "gadu-gadu",
- możliwość uzyskania porady przez telefon - powiadomiony o problemie konsultant oddzwoni do użytkownika we wskazanym przedziale czasowym.

BiletyAutokarowe.pl to portal oferujący bilety autokarowe na przejazdy między Polską a krajami europejskimi i bilety międzymiastowe, a także bilety lotnicze, ubezpieczenia dla podróżnych, karty uprawniające do zniżek i wynajem samochodów na całym świecie.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

BiletyAutokarowe.pl z dwoma systemami rezerwacji [2011-07-13 14:15 79.186.20.*]
Trzeba im przyznać, że na tle innych stron starają się jakoś z systemu Voyagera wycisnąć co się da. W przypadku euroticketu mają to co wszyscy bo to są straszne zacofani ludzie. Klient ma w d***e chodzenie do biura i wciskanie najdroższej oferty żeby w biurze mieć najlepsza prowizje.
Chyba będziemy musieli też zrobić jakąś stronę i sprzedawać online.
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij