|
Wątek:
|
Spór dwóch biur podróży o jedno słowo
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.187.82.*
|
Data wysłania:
|
2011-07-26 11:55
|
Temat:
|
Nazwa biura myli się klientom
|
Treść:
|
Marek Śliwka kiedyś pracował w Logos Tour , jak odszedł założył własną firmę ale nazwa została,dołożył tylko własne imię i nazwisko. Jeśli chciałby wypracować własną markę to powinien wymyślić sobie nową nazwę a nie powoływać się na starą firmę w której kiedyś pracował. Widać,że dokładnie wiedział co robi - po tym co zastrzegł, zrobił to dokładnie analizując jakie zastrzeżenia ma Logos Tour- widać, że dokładnie wiedział co robi i chciał swoją firmę oprzeć na marce Logos Tour. Uważam, że jest dobry w tym co robi, tak samo jak Logos Tour. Nie bardzo rozumiem po co podpiera się nazwą byłej firmy. Wracając do tego, że nazwa myli się klientom, mnie też na początku się myliła jako agentowi, to co mają powiedzieć klienci przy takiej ilości biur, tak naprawdę jest nazwa a imię i nazwisko gdzieś dalej to jakby dziwny dodatek ,trzeba się wgłębić i dopiero się zwróci na to uwagę. Życie jest tak szybkie , że na wszystko patrzymy po łebkach, chwytamy coś szybko i nie wnikamy wgłąb - bo nie mamy na to czasu.
|