|
Wątek:
|
Metoda krakowskich hotelarzy na zwiększenie zysków
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2003-08-25 20:03
|
Temat:
|
Metoda krakowskich hotelarzy na zwiększenie zysków
|
Treść:
|
Krakowscy hotelarze przenieśli walkę o klienta na dworzec PKP, otwierając na dworcu punkty, w których turyści mogą od razu po wyjściu z pociągu zarezerwować sobie pokój lub apartament w jednym z wielu krakowskich hoteli i schronisk. Klienci, zgłaszający się do pomarańczowej budki ustawionej na dworcu PKP, mają możliwość negocjacji cen (zniżki do 30%), hotelarze natomiast mają więcej klientów. Promocyjne ceny są więc opłacalne nie tylko dla klientów.
Temat szerzej opisany w biuletynie z dnia 25.08.2003 r.
Źródła: http://www1.gazeta.pl/krakow/1,44425,1618867.html
|