Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: ITAKA - opinie!
Autor: Czytelnik IP 83.28.63.*
Data wysłania: 2007-06-04 19:43
Temat: ITAKA- proszę o opinie!
Treść: Byłam z Itaką w Sharm-el -Sheik. W promocji dostaliśmy wycieczkę na Górę Mojżesza. Uważam że Biuro powinno nas poinformować , że to jest bardzo trudna wspinaczka . nigdy nie zdecydowałabym się na taką wyprawę. nie chodzę po górach i nie lubię. W najśmielszych oczekiwaniach nie sądziłam , że jak to ujęła rezydentka jest to wyprawa porównywalna z wejściem na nasze Rysy.Oczywiście dowiedziałam się tego już w trakcie tej ''wycieczki''.Dziwi mnie, że nikt nie zapytał o stan zdrowia, kondycję itp. Poza tym wszystko ekstra.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

ITAKA- proszę o opinie! [2011-09-03 13:35 83.9.171.*]
Itaka wprowadza klientów w błąd (świadomie). Wróciliśmy z Vuelta Espana, było tak sobie ,pilotka znużona , zmęczona pracą. Nie zależało jej , aby nam pokazać coś więcej. W Madrycie lokalny przewodnik, polak chciał nam jak najwięcej pokazać, na co Pani pilotka stroiła miny, że niby po co prowadzi nas na ten plac. Pośpiech, pośpiech marszobiegi ... W programie stoi spacer po Madrycie, Lizbonie itd a my zasuwamy z głową wbitą w asfalt , azulejos i nic nie widzimy. Nie czekała , aż grupa do niej dołączy (w sumie 27 osób), tylko zaczynała mówić od razu po dojściu do wyznaczonego przez nią miejsca, okropność..Nie rozumiem potrzeby wynajmowania lokalnych przewodników, skoro pilotka nie korzystała z ich wiedzy , tylko ograniczała się powtarzania zapamiętanych kiedyś informacji. Tylko w Santiago de Compostela, lokalny przewodnik się uparł i wymagał od pilotki tłumaczenia jego informacji. Trzeba przyznać, że to był rzetelny przewodnik!! Po powrocie z wycieczki od dwu tygodni koresponduję z Itaką w sprawie zmiany cen wieczoru z fado. Na stronie www.Itaka.pl i w katalogu podano cenę ok. 16 euro, a pilotka w Lizbonie zażyczyła sobie od łebka po 35 euro. Cena ta zdaniem naszej pilotki obowiązuje od początku sezonu, piszę do szanownego biura, aby to zmienili , ale oni maja to głęboko..W sumie byłam z Itaka 4 razy , dwa razy Włochy, przewodniczki super , Panie Ania i Alicja super, raz w Grecji, chciałabym ten wyjazd zapomnieć z uwagi na fatalnego przewodnika, kombinator jeden!!! I teraz w Hiszpanii i Portugalii. Już napisałam o "zaangażowaniu" pilotki, ale trzeba przyznać, że rozliczyła się z nami z zebranych euro na przewodników miejscowych i bilety wstępu. Czy jeszcze pojadę z Itaką, po tych doświadczeniach? nie wiem. odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2011-09-19 16:58 31.63.33.*]
kasę za lot i umowę podpisuje ITAKA do cholery a lot 16.09.2011 do Turcji opóźniony o 13,5 godz. przecież my klienci ITAKI podpisujemy z nimi umowę a nie z przewoźnikiem a w ramach rekompensaty malutka kanapeczka i 0,33 l wody. Oni się szczycą Złotym laurem klienta - szczyt oszustwa i głupoty. Co mają powiedzieć rodzice małych dzieci marznących na lotnisku- to wina przewoźnika a nie biura Itaka. Przedstawiciel biura uciekł z lotniska jak się tylko nadarzyła okazja. TO JEST BIURO - Oszustów odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2011-08-01 19:32 83.5.50.*]
KATASTROFA!!!!!!!!!!!!!!!!! WYCIECZKA POD SŁOŃCEM KAMPANII to czysta katastrofa, zaczynając od koszmarnego autokaru (brak miejsca na bagaż, więc trzeba go mieć pod nogami, fotele nie są rozsuwane, brak klimatyzacji w połowie autokaru), poprzez niemiłą i arogancką pilotkę Annę po nieistniejącą wioskę turystyczną (Willagio Stella Maris - zamknięta za przestępstwa finansowe w lutym 2011 - zakwaterowanie jest więc na campingu, a jedzenie niejadalne). GORZEJ BYĆ NIE MOGŁO!!! odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2010-08-05 22:47 87.101.32.*]
Ocyganili nas i tyle. Oszuści oferują 15dni po czym wczasy trwają 13, przylot do hotelu późnym wieczorem a wylot jeszcze przed wschodem słońca ...szkoda słów nigdy z Itaką o.o odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2009-03-25 08:42 90.156.75.*]
Wakacje w Sharm El Sheik W mojej ocenie biuro Itaka nie wypadło dobrze. Po pierwsze brak obsługi rezydenta na miejscu tylko raz pojawił się na spotkaniu z totalnie olewkowym podejściem ( aż do momentu kiedy oferował wycieczki od których miał prowizje ;-) ). Po drugie nikt nas wcześniej nie poinformował że w ostatnim dniu pobytu trzeba będzie wymeldować się do 12 w południu z pokoju przy czym wylot mieliśmy następnego dnia o 3 rano. Po trzecie w ostatnim dniu przysługiwało nam już tylko śniadanie i lunch czyli ostatni posiłek można było zjeść max o 15, co oznaczało 12 h. bez jedzenia. Po czwarte Itaka sprytnie podaje ramy czasowe wyjazdu w umowie tak by wyglądało na to że jedzie sie na np: 13 dni a jest się w rzeczywistości 11, lub z 6 robią się 4 !!! To by było na tyle pomijając fakt że linie lotnicze zagubiły nasz bagaż co też rezydenci Itaki na miejscu mieli głęboko w dupie odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2009-05-15 22:21 83.238.227.*]
Znam to : też byliśmy w Egipcie,w tym samym kurorcie.
Nie dziwię się zatem ,że ITAKA bankrutuje i już wyznaczono syndyka .
Ale to było do przewidzenia bo klienci nie są naiwni.
Choć ,co wydaaje mi się nieuczciwe - biura z szyldem ITAKA dalej łowią ludzi ,którzy nie przewidują tego co im sie szykuje.
odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2019-01-17 11:33 91.231.157.*]
dziwne, Itaka działa do dziś..... odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2019-05-12 18:55 178.235.186.*]
odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2008-12-10 09:45 79.184.248.*]
Chciałem kupić wyjazd do Turcji z katalogu Lato 2009 z promocją do 40%.
Wielka radość (!!!!????) - od ceny katalogowej zaproponowano zniżkę ok 100zł tj. 5% UWAŻAJCIE to jest chwyt reklamowy !!!!!
Z przykrością odnotowuję ten fakt.
odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2011-09-12 21:08 85.221.168.*]
3 września wróciliśmy z Turcji...Oludeniz to piękna miejscowośc ale Polaków traktuje się trochę gorzej.W hotelach najlepsze pokoje są dla anglików a nie dla nas.Miałam problem z zamianą pokoju.Pani rezydentka nie miała czasu ale w końcu po moim bardzo konkretnym sms-sie pojawiła się.Nie miała żadnych argumentów co do pokoju a raczej cuchnącej nory.W końcu przeniesiono nas na następny dzień.Płacimy duże pieniądze a w gruncie rzeczy,ma się nas gdzieś.Zawsze chwaliłam Itakę lecz teraz zmieniłam zdanie! odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2008-12-09 00:47 83.30.241.*]
Witam serdecznie, Z biurem Itaka wybrałam się na wakacje pierwszy raz.
Chwała Bogu, że nie trafiłam na forum i nie czytałam opinii na temat BP, bo chyba dostałabym zawału przed wylotem 
Celem mojego wypoczynku był SHARM EL SHEIKH w EGIPCIE. Miejscem zakwaterowania HOTEL AMARANTE GARDEN. Termin całkowitego relaksu, oderwania od rzeczywistości i bajkowych przeżyć 5-17.XI.2008. Cena 2030 zł/os - all inclusive (bez niespodziewanych kosztów). Rezydentka Anna S.
HOTEL AMARANTE GARDEN 4* jest godny polecenia. Powyżej oczekiwań.
Położony jest w pobliżu popularnej zatoki Naama Bay (20 min spacerem) oraz pięknej plaży z rafami koralowymi. W pokoju znajduje się przestronna i elegancka łazienka. Wszędzie panuje ład i porządek. Nawet na murkach na zewnątrz hotelu nie znalazłam większej ilości kurzu czy brudu. Pokoje są codziennie dokładnie sprzątane, a na łóżkach można znaleźć ręcznikowe cuda (za każdym razem inne. Jeśli zostawisz 1$ bakszysz to możesz spodziewać się już ręcznikowego zoo). Obsługa na recepcji bardzo sympatyczna, cierpliwa, uśmiechnięta, z poczuciem humoru, pomocna, kompetentna i dostępna 24h/dobę
Posiłki w "Palms Restaurant " w formie szwedzkiego stołu. Codziennie niemal identyczne, ale bardzo dobre, świeże i w dużych ilościach. Obojętnie, o której godzinie człowiek przyjdzie (czy na początku pory podawania posiłku czy 5 minut przed końcem) zawsze znajdzie pusty, świeżo nakryty stolik, i wszystkie potrawy do wyboru. Kelnerzy i barmani pracują szybko, zwinnie i są naprawdę zorganizowani. Bardzo mili ale nie natarczywi.
Rezydentka Anna S. jest osobą kompetentną i konkretną. Już na pierwszym, organizacyjnym spotkaniu poinformowała nas o zwyczajach panujących w Egipcie. Radziła czego mamy unikać, co warto zobaczyć i gdzie się wybrać, w jakie leki należy się zaopatrzyć w przypadku różnych dolegliwości. Poinformowała także co gdzie się znajduje, w jakiej jest cenie i jak nie dać się oszukać tubylcom Uśmiechnięta, punktualna i słowna. Zawsze odbiera swój telefon, a jeśli nie może tego uczynić to w ciągu 30 minut kontaktuje się smsem, pytając w czym może służyć? Na smesy odpowiada natychmiast.
Oprócz tego wielkie podziękowania należą się Egipcjanom pracującym w Itace. Są to ludzie niesamowicie i zadziwiająco otwarci i sympatyczni. O swoim kraju opowiadają każdemu kto chce słuchać. Bariera językowa dla nich nie istnieje - bardzo szybko się uczą. Punktualni, uśmiechnięci, dowcipni, skorzy do rozmowy. Ja miałam szczęście jeździć na wycieczki (Góra Synaj, Klasztor Św. Katarzyny, Kair, Ras Mohammed) z Assemem, Tamerem lub jeszcze jednym mężczyzną, którego imienia niestety nie pamiętam (bardzo przepraszam). Wielkie dzięki chłopaki! :) To dzięki wam zawsze byliśmy w "Najlepszej grupie" i gdziekolwiek nie jechaliśmy to zawsze mieliśmy wesoły autobus (bez alkoholu).
Tak więc z wakacji z ITAKĄ wróciłam z ogromną wiedzą na temat Egiptu, jego historii, legendach, kulturze, obyczajach i...
odpowiedz »

ITAKA - PEŁEN PROFESJONALIZM [2008-09-20 23:10 77.253.154.*]
Podczas gdy nasz urlop na Maderze dobiegał końca okazało się, że nasz linie lotnicze z którymi mieliśmy wrócić do domu SPLAJTOWAŁY. I:taka zagwarantowała nam przedłużenie pobytu w hotelach (wraz z allinclusive) do dnia następnego, kiedy został załatwiony inny lot. Pełen profesjonalizm i zaangażowanie rezydentek na Maderze. O całym przebiegu sytuacji byliśmy na bieżąco informowani co pozwoliło nam na miłe przedłużenie wakacji. odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2008-09-08 20:32 193.151.48.*]
Właśnie miałem tel. od Itaki że linia lotnicza FUTURA zrezygnowała z usług dla nich, szukają innej lini, mam nadzieję że nie znajdą (do 12h wg. regulaminu) i zwrócą kasę, nigdy więcej z ITAKĄ. Jeżeli jednak polecę z nimi to na lotnisku będę miał TRANSPARENT "reklamujący" to biuro. Inna sprawa to hotel Jandia Resort na FUERTEVENTURA , który w katalogach jest 4* a w rzeczywistości 3*, nic tylko do programu TVN UWAGA !! odpowiedz »

ITAKA - oszukuje [2008-08-29 10:57 193.108.177.*]
Wrócilismy z Turcji - na miejscu rezydentki prawie bez zarzutu. Mała uwaga - na lotnisku (nocą) niewidoczne. Ubrane w ciemne kolory, z ciemnyna tabliczką identyfikacyjną, stojace po drugiej stronie ulicy (też ciemnej). Więcej uwag mamy do Pań sprzedajacych ofertę w oddziale- totalnie niekompetentne - nic nie wiedza na temat hoteli (znałam więcej detali z portali internetowych), opowiadają niestworzone historie np.o pokojach zakontraktowanych przez Itakę (na miejscu okazuje się to wierutna bzdurą) notują prośby Klientów (chyba tylko tak dla zasady, bo nikt z tym się nie liczy). A cel tego jest jeden - sprzedać. Gdyby nie portale internetowe to byłoby ciężko. Bo super oferta biura okazuje się jedną wielką porażką. Dlatego goraco apeluję - piszcie swoje opinie wszędzie gdzie to jest możliwe - to pomaga!!!!!!!!!!!!! odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2008-08-21 04:13 81.96.200.*]
Witam Panstwa,
wlasnie kilka dni temu wrocilismy z Egiptu z Sharm El Sheikh ( hotel Jaz
Mirabel) z biurem ITAKA. Niestety nie moge napisac nic dobrego na temat tego
biura. W skrocie sprawa wyglada tak:
1. Przelozono nam wylot o kilka godzin wczesniej.
2. Po przyjezdzie do Sharm El Sheikh koczowalismy w recepcji wiele godzin. Nie
bylo dla nas wolnych pokoi! A wiec dzien stracony! Pani rezydent sie nie
pojawila aby nam pomoc.Otrzymalismy od niej tylko smsa. Probowalismy sie
dodzwonic do Polski do biura ITAKI w Opolu - niestety nikt nie odbieral telefonu!
3. Pani rezydent Olga - zupelny brak kompetencji i odpowiedzialnosci
w zalatwianiu wycieczek fakultatywnych i nie tylko!
4. Wykupilismy pokoje SUPERIOR w poblizu basenow za ktore "słono" zaplacilismy a
otrzymalismy pokoje STANDARD z widokiem na ulice i pralnie w poblizu uciazliwej
dyskoteki. Roznica w cenie miedzy jednymi pokojami a drugimi to 35 euro od osoby
na dobe jak nas poinformowala recepcja. Ktos zgarnał pieniadze do kieszeni za
lepsze pokoje dajac nam gorsze? czy to pomyłka? CZUJEMY SIE OSZUKANI! Co ciekawe
oferta w katalogu wyraznie oferowala pokoje SUPERIOR natomiast pokoi STANDARD
biuro ITAKA w ogole nie mialo w ofercie.
Podsumowujac: operator biuro ITAKA to tragedia. Nie polecam!
odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2009-05-15 22:44 83.238.235.*]
Potwierdzam -to samo przeżyłem .Ale już nigdy niczego z ITAKI.
O S Z U Ś C I >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2008-08-17 09:00 83.25.203.*]
Nie rozumiem po co ludzie jezdza do Turcji Egiptu czy Tunezji.. pewnie tylko dlatego ze wycieczki do tych krajow a tanie jak barszcz. Niskie ceny chyba powinny dac cos do myslenia? Wiadomo, ze w tych krajach jest syf, a cena wycieczki powinna zwrocic na to szczegolna uwage. Im tansza wycieczka tym wiekszego badziewia mozna sie spodziewiac- jest to zupelnie logiczne. Ja bylam z Itaka w Hiszpani i bylo swietnie. Hotel 3gwiazdkowy jednak balkon z widokiem na morze (50m), 3 posilki dziennie (bardzo dobre). Pod koniec sierpnia jade do Bulgarii- zdam relacje jak wroce. odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2008-07-24 14:34 149.156.78.*]
Ludzie nie bądźcie śmieszni. Dorośnijcie! odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2008-04-08 10:49 83.13.172.*]
A jak brzmiał tytuł wycieczki ? Spacer na " Wzgórze " Mojżesza , "wjazd na góre Mojżesza ? Przecież to góra ! czego sie można od niej spodziewac ? Wojtek odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2008-04-27 10:06 85.89.175.*]
stary ubawiłeś mnie na całej lini. śmiałam się pięć minut!!!
Też byłam na tej Górze. I zgadzam się, że nie o wszystkim się informuje tj. wspinaczka trwa całą noc w ciemnościach (egipskich) z latarką na 2 osoby. łatwo można kogoś pchnąć w przepaść - polecam do wybrania się z osobą do której ma się żal - po przeczytaniu tych wszystkich uwag to najlepiej z kimś z ITAKI może z Panią Olą! Na górze zimno pomimo iż upały w dzień. A to co widziałm to panie w klapkach i sandałkach świadczy tylko o niedoinformowaniu uczestników. Ale tak jest z każdym biurem że coś nie tak okazuje się na miejscu. Itaka w tym nie odbiega od innych organizatorów. W tym roku i to już w maju wybieram się z Itaką do Tunezji Karthago El Ksar to wybrany hotel , jeżeli ktoś tam był to proszę o opinię. Pozdrawiam
odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2007-12-16 19:45 83.5.20.*]
jeżeli ktoś porównuje górę Mojżesza z naszymi Rysami, to chodzi mu chyba o wysokość a nie ostopień trudności /Rysy ok. 200 m wyższe/."Wspinaczka" na górę Mojżesza jest bardzo łatwa. odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2007-11-01 19:17 87.239.216.*]
ITAKA TO NAJGORSZE BIURO W POLSCE PODRÓŻ Z NIMI TO HORROR-oto opis naszych wakacji:
Zgodnie z umową wyjazd powinien nastąpić w dniu 12.07.2007 o godz. 14.50 Trzy dni przed wylotem zostaliśmy powiadomieni o zbiórce na lotnisku o godz. 21.50 i wylocie 23.55. Pracownik ITAKI celowo nas okłamał i niezostaliśmy poinformowani o rozkładowej godzinie wylotu która była ustalona na 13.07.2007 godz. 0.20. /faktyczny odlot godzina 0.50/. Zgodnie z ofertą katalogową zakupiliśmy 5 gwiazdkowy hotel PINE BAY CLUB. Pismem / bez daty/ poinformow nas o zmianie właściciela hotelu i zmianie nazwy na Ephesia Holiday Beach Club ,gwarantując realizację umowy zgodnie z ofertą. Na miejscu stwierdzono :brudne-powierzchownie , wieczorem sprzątane pokoje, nie wymienianą pościel ,kłopoty z ręcznikami ,brud na korytarzu / nie sprzątane fekalia kilka godzin/, monotonne nie spełniające kryterium hotelu 5 gwiazdkowego wyżywienie/max 3 gwiazdki/,brudne nie sprzątane baseny / jeden raz za cały pobyt / W dniu przylotu na lotnisku oczekiwał na nas autobus o niewielkiej ,równej z liczba podróżnych liczbie miejsc i małym bagażnikiem. Bagaże zostały zapakowane przez kierowcę na tylne siedzenia w formie piramidki a Pani Monika/REZYDENTKA/ zaproponowała aby wziąść dzieci na kolana i " jakoś się zmieścimy". Ostatecznie ruszyliśmy po 40 minutach dyskusji w podróż z bagażami w każdym możliwym miejscu autobusu w tym w przejściach.INNA Rezydentka Pani Martyna jest osobą niekompetentną .Nie potrafiła udzielić odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące hotelu i okolicy , nie potrafiła udzielić pomocy w przypadku niewłaściwej obsługi hotelowej i reklamacji We wszystkich rozmowach sprawiała wrażenie osoby nieobecnej w danym miejscu, nie radziła sobie z powierzonymi jej problemami , potrafiła beztrosko stwierdzić " proszę nie jeździć z ITAKĄ /w obecności świadków.PRÓBY REKLAMACJI I KORESPONDENCJA Z ITAKĄ NADAJĄ SIĘ DO CZASOPISMA SATYRYCZNEGO PEŁNE SĄ BRAKU KOMPETENCJI I AROGANCJI PAMIĘTAJCIE ITAKA NIGDY WIECEJ JEZDZIMY DUZO I CZEGOŚ TAKIEGO NIGDY NIE WIDZIELISMY ANDRZEJ S
odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2011-09-03 13:37 83.9.171.*]
Itaka wprowadza klientów w błąd (świadomie). Wróciliśmy z Vuelta Espana, było tak sobie ,pilotka znużona , zmęczona pracą. Nie zależało jej , aby nam pokazać coś więcej. W Madrycie lokalny przewodnik, polak chciał nam jak najwięcej pokazać, na co Pani pilotka stroiła miny, że niby po co prowadzi nas na ten plac. Pośpiech, pośpiech marszobiegi ... W programie stoi spacer po Madrycie, Lizbonie itd a my zasuwamy z głową wbitą w asfalt , azulejos i nic nie widzimy. Nie czekała , aż grupa do niej dołączy (w sumie 27 osób), tylko zaczynała mówić od razu po dojściu do wyznaczonego przez nią miejsca, okropność..Nie rozumiem potrzeby wynajmowania lokalnych przewodników, skoro pilotka nie korzystała z ich wiedzy , tylko ograniczała się powtarzania zapamiętanych kiedyś informacji. Tylko w Santiago de Compostela, lokalny przewodnik się uparł i wymagał od pilotki tłumaczenia jego informacji. Trzeba przyznać, że to był rzetelny przewodnik!! Po powrocie z wycieczki od dwu tygodni koresponduję z Itaką w sprawie zmiany cen wieczoru z fado. Na stronie www.Itaka.pl i w katalogu podano cenę ok. 16 euro, a pilotka w Lizbonie zażyczyła sobie od łebka po 35 euro. Cena ta zdaniem naszej pilotki obowiązuje od początku sezonu, piszę do szanownego biura, aby to zmienili , ale oni maja to głęboko..W sumie byłam z Itaka 4 razy , dwa razy Włochy, przewodniczki super , Panie Ania i Alicja super, raz w Grecji, chciałabym ten wyjazd zapomnieć z uwagi na fatalnego przewodnika, kombinator jeden!!! I teraz w Hiszpanii i Portugalii. Już napisałam o "zaangażowaniu" pilotki, ale trzeba przyznać, że rozliczyła się z nami z zebranych euro na przewodników miejscowych i bilety wstępu. Czy jeszcze pojadę z Itaką, po tych doświadczeniach? nie wiem. odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2011-08-17 21:09 83.22.115.*]
Bylam w czerwcu w poblizu Bodrum z Itaka.Stracilismy jeden dzien poniewaz po przyjezdzie w nocy dostalismy brudny zarobaczony z odlazaca tapeta pokoj.A mial byc 4+,Cala noc przeryczalam,a skoro swit poszlismy do recepcji z 30 $ co wlasciwie zalatwilo sprawe,ale na inny pokoj musielismy czekac do godziny16.Wycieczki za ktore placi sie dosc slono sa wlasciwie nie dla turysty,poniewaz panie z firmy Akdem ktora dziala w porozumieniu z Itaka,same ukladaja program w ramach ktorego woza turystow po przeroznych sklepach natomiast na zwiedzanie brakuje juz czasu.Obsluga w hotelu byla mila i nadskakujaca.Jedzenie bardzo dobre szkoda tylko ze pierwsze wrazenie bylo niekorzystne.Bylam z Itaka rowniez w Kenii i ten wyjazd uwazam za wyjatkowo udany chociaz rezydentka byla do niczego i wszystkie wycieczki kupowalismy w Pullmansie. odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2007-11-25 13:25 87.105.223.*]
Panie Andrzeju, czegóż wy wymagacie za te pieniądze. Itaka jest świetną firmą a Turcja naładowana turystycznie i tak po prostu jest.Niech Pan się zajmie czymś inny jak narzekaniem jak zwykły Polak. Prosze pomieszkac w Turcji 1 rok, poznać muntalność i ludzi i od razu Pan złagodnieje,rozsządku Panie Turysto, rozsądku! odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2007-06-29 13:09 62.29.136.*]
trzeba nieć mózg i wystarczy go używać a nie miec pretensje o wszystko, wejście na górę jest dziecinnie proste. Byliśmyt z cała rodziną i nikt nie narzekał. 4 rok z rzędu jeździmy z itaką i w tym roku w listopadzie także. odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2008-03-09 23:49 213.158.196.*]
Nie mogę wytrzymać, gdy widzę takie móżdżki piszące takie bzdury. Oczywiście, że góra ta jest może lekka dla ludzi między 20 a 30 ką ale obowiązkiem biura jest informowanie o stopniu trudności tej góry. Przed niespełna dwoma tygodniami próbowaliśmy ją sforsować (z moją matką, która ma prawie 80-tkę! i jest w naprawdę w dobrej kondycji) - bez szans i to w środku nocy - głupio, gdyby biuro cokolwiek wspomniało o stopniu trudności i dzikim pędzie setek ludzi depczących sobie po stopach, to byłoby całkiem ok. odpowiedz »

ITAKA- DRAMAT [2009-03-01 16:15 193.41.230.*]
Trzy dni temu wróciłam z Sharm El Sheik i wiem ,że to był ostatni wyjazd na który pojechałam z Itaki. To był mój trzeci wyjazd do egiptu, raz byłam z Alfa Star, potem z Exim Tours i nigdy nie spotkało mnie cos takiego jak podczas podróży z Itaką. Wylot mielismy mieć o godzinie 9 rano z Warszawy,a wylecielismy dopiero o północy. Przez 17 godzin bylismy uwięzieni na lotnisku, poniewaz bylismy juz po odprawie bagazowej oraz paszportowej. Przez ten cały czas nikt do nas nie przyszedł poinformować o tym co się dzieje, a straznicy nie chcieli nas wypuścić z lotniska. Moim zdaniem jest to żenujace,żeby nikt z Itaki przez ten cały czas nie pojawił sie i cokolwiek powiedział bo tak naprawdę nie wiedzielismy na co czekamy. Co 3 godziny ogłaszano tylko komunikat,że samolot wciąż jest opóźniony i kolejny komunikat bedzie za 3 godziny. Współczuje osobą ,które były z małymi dziećmi, dla nich to był po prostu dramat. Niestety na tym sie nie skończyło. Podobne problemy były w drodze powrotnej. We wtorek o pólnocy mielismy mieć zbiórke w recepcji. Dopiero o 1 w nocy przyjechał autokar i poinformowano nas,że wylotu nie będzie i przewozą nas do innego hotelu, rzekomo 5-gwiazdkowego. Zakwaterowali nas dopiero o 3 w nocy. W hotelu tym nie mieszkali żadni inni goście bo hotel był własnie w trakcie remontu. Żenada!Wylecielismy dopiero o 15.30 . Najgorsze jest to ,że osoby z Neckermana ,które leciały z nami wiedziały juz o opóźnieniu rano i biuro przedłuzyło im wakacje w tym samym hotelu. A Itaka do 1 w nocy milczała, kiedy my od 12 w południe koczowalismy w recepcji, bo o tej godzinie było wymeldowanie z pokojów. Nie wiem w jaki sposób Itaka zrekompensuje nam to wszystko, czekam na rozwiązanie reklamacji. Ja jestem w stanie zrozumieć,że są jakies problemy z samolotem, ale uważam,że ktos powinien był do nas przyjść i wyjasnic sytuację, nie wspominając o tym ,że Itaka powinna była zapewnic nam pokoje w hotelu przy lotnisku. Uważam,że biuro zachowało się w sposób skandaliczny i lekceważący. no to teraz troche plusów. Wakacje same w sobie super. Byłam w hotelu Grand Plaza, więc moim zdaniem jest naprawde godny polecenia. Bawilismy sie swietnie. Przy plaży hotelu jest molo z zejsciem na na przepiekna rafe. Ale szczerze radzę wybierzcie inne biuro. odpowiedz »

ITAKA- DRAMAT [2011-09-03 13:37 83.9.171.*]
Itaka wprowadza klientów w błąd (świadomie). Wróciliśmy z Vuelta Espana, było tak sobie ,pilotka znużona , zmęczona pracą. Nie zależało jej , aby nam pokazać coś więcej. W Madrycie lokalny przewodnik, polak chciał nam jak najwięcej pokazać, na co Pani pilotka stroiła miny, że niby po co prowadzi nas na ten plac. Pośpiech, pośpiech marszobiegi ... W programie stoi spacer po Madrycie, Lizbonie itd a my zasuwamy z głową wbitą w asfalt , azulejos i nic nie widzimy. Nie czekała , aż grupa do niej dołączy (w sumie 27 osób), tylko zaczynała mówić od razu po dojściu do wyznaczonego przez nią miejsca, okropność..Nie rozumiem potrzeby wynajmowania lokalnych przewodników, skoro pilotka nie korzystała z ich wiedzy , tylko ograniczała się powtarzania zapamiętanych kiedyś informacji. Tylko w Santiago de Compostela, lokalny przewodnik się uparł i wymagał od pilotki tłumaczenia jego informacji. Trzeba przyznać, że to był rzetelny przewodnik!! Po powrocie z wycieczki od dwu tygodni koresponduję z Itaką w sprawie zmiany cen wieczoru z fado. Na stronie www.Itaka.pl i w katalogu podano cenę ok. 16 euro, a pilotka w Lizbonie zażyczyła sobie od łebka po 35 euro. Cena ta zdaniem naszej pilotki obowiązuje od początku sezonu, piszę do szanownego biura, aby to zmienili , ale oni maja to głęboko..W sumie byłam z Itaka 4 razy , dwa razy Włochy, przewodniczki super , Panie Ania i Alicja super, raz w Grecji, chciałabym ten wyjazd zapomnieć z uwagi na fatalnego przewodnika, kombinator jeden!!! I teraz w Hiszpanii i Portugalii. Już napisałam o "zaangażowaniu" pilotki, ale trzeba przyznać, że rozliczyła się z nami z zebranych euro na przewodników miejscowych i bilety wstępu. Czy jeszcze pojadę z Itaką, po tych doświadczeniach? Nie wiem. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij