Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Baza turystyczna

Wątek: Open Travel i Axel na pierwszy ogień!
Autor: Czytelnik IP 999.999.999.*
Data wysłania: 2005-08-31 12:33
Temat: dziwne
Treść: że do tej pory nie wymieniono EXIMA to jest dopiero wydzieranie pieniędzy i jaka arogancja tak pracownic biuowych jak i rezydentek

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Masz rację.Właśnie wróciłam z Tunezji. [2005-08-31 16:41 999.999.999.*]
wykupiłam wczasy w B.P. Exim Tours do hotelu 4 *.Ten hotel nawet nie zasługuje na 2 *.Jestem ciekawa ,kto to kontroluje. Brud,smród stęchlizny,łazienka w stanie agonalnym ,dużo by opisywać.Czyłam się jak na obozie przetrwania albo w schronisku PTTK . Napisałam skargę, zobaczymy co odpiszą.W każdym razie wszystkich przestrzegam.Może antyreklama im zaszkodzi i zbankrutują. odpowiedz »

Masz rację.Właśnie wróciłam z Tunezji. [2008-09-06 11:41 94.42.15.*]
Ja również wróciłam z Tunezji, do Hotelu nie mam zstrzeżeń, tak jak nam powiedziano, były to dobre trzy gwiazdki, jednak nie warte swojej ceny o czym wiedzieliśmy wylatując z Polski, jednak nie mielisy wyboru ofert. Moje zastrzeżenia dotyczą tragicznej organizacji Exim . Lot z Polski był opóźniony o 12 godzin (samolot czarterowy), przez ten czas nikt z Eximtours nie pojawił się na lotniksu, od obsługi lotniska nie bylismy się w stanie nic dowiedzieć, obecność przedstawiciela Biura Podróży była naszym zdaniem konieczna w takiej sytuacji, oni jednak pozostawili nas samych sobie.... NIE POLECAM EXIMTOURS odpowiedz »

Masz rację.Właśnie wróciłam z Tunezji. [2008-08-30 11:53 79.185.74.*]
racja!!!!! exi tours to najgorsze co mogło mnie spotkac.fatalnie zorgaznizowani.lecielismy wraz w męzem i 3 letnim dzieckiem w tym roku do tunezji.dwa razy przekładano lot.w koncu gdy dotarlimsy na lotnisko okazało sie ze wylot bedzie z łodzi, a nie z warszawy.przewozono nas autokarami do łodzi. wylot zamiast o 18.00 miał mijsce o 24.00.dzieci miłay dosc i bardzo płakały.przez zacły pobyt w tunzeji rezydentka, pani aneta, nie odbierała tel i nie pokazywała się.z powrotem był jeszcze większy cyrk.mieliśmy wracac w niedziele. w poniedziałek po sniadaniu pojawiła sie info na tablicy ze wylot jest we wtorek i ze bedziemy przewozeni na jedna dobę do inngo hotelu gdyż nasz pobyt juzsie kończy i musimy zwolnić miejsca dla nowych gośći!!!!!1 i znów podróz do innego hotelu.moe dziecko przeszło koszmar.nigdy wiecej nie chce miec z nimi doczynienia.odradzam gorąco!! odpowiedz »

Masz rację.Właśnie wróciłam z Tunezji. [2007-06-13 10:02 62.87.208.*]
Unikajcie EximTours kupując wycieczkę 7 dniową otrzymujecie 5-cio dniową, jak piszą że wylot jest z poznania to z pewnością będzie z warszawy albo wrocławia a jak już dojedziecie na miejsce to możecie trafić nie do tego hotelu do którego byście chcieli. Rafał Pawłowski. odpowiedz »

Masz rację.Właśnie wróciłam z Tunezji. [2007-06-09 14:06 83.22.194.*]
Witam UNIKAJCIE EXIM TOURS!!! Właśnie wróciliśmy z mężem z wycieczki na Jerbę. Pierwsza uwaga wynika z tego, że zamiast na Jerbie zakwaterowano nas w Zerzis (stały ląd 40 kilometrów od wyspy Jerba!!!) Warunki hotelowe ogólenie bardzo dobre natomiast warkunki podróży były tragiczne. Trasa przelotu była kilka razy zmieniana włączając w to liczne międzylądowania. Ostatecznie podróż w tamtą stronę trwała zamiast trzech godzin nimal siedem a z powrotem z planowanych trzech godzin około 14!!! Lądowanie z powrotem zamiast (tak jak było ustalone) w Katowicach, miało miejsce we Wrocławiu skąd zabrano nas autokarem (!!!) do Katowic!!! Opieka rezydentów wręcz hamska i rażąco niekompetentna. ODRADZAMY PODRÓŻE Z EXIM TOURS. Ewa i Jerzy Błażejewscy, Katowice odpowiedz »

Masz rację.Właśnie wróciłam z Tunezji. [2007-07-04 20:28 83.238.173.*]
chyba troche przesadzacie ;] odpowiedz »

Reklamacja [2005-09-01 08:34 999.999.999.*]
Witam serdecznie, obsługujemy firmę EXIM TOURS pod względem informatycznym i cenię jakość tej firmy: wysoka jakość obsługi, dobre hotele, dobra obsługa na miejscu; jeśli Czytelniczka faktycznie miała problem, proszę o maila: dc@man.pl i wyjaśnię ten problem. Jeśli Pani nie zgłosi się, oznacza, że to jeden z następnych pseudoczytelników - to nieuczicwa konkurencja, która próbuje zamydlić... dlatego proszę poważnie o kontakt odpowiedz »

Reklamacja [2007-06-21 15:11 84.40.138.*]
Witam! Informacja o polozeniu katalogu Zarzis jest podana w katalogu. Powinna Pani udac sie do biura w ktorym dokonywala zakupu, dlaczego nie poinformowali Pania o tym fakcie. Loty sa niezlezne od organizatora, tylko od LINII LOTNICZYCH. Rezydenci tez czasami traca juz cierpliwosc, gdy trafia im sie natretny klient..... tutaj sytuacja wyglada jasno, poprostu KLIENCI NIE CZYTAJA WARUNKOW UMOWY. przykro ze tak jest szykanowana forma z wieloletnim dowiadczeniem. pozdrawiam, agent z wroclawia odpowiedz »

zabrali mi jeden dzień pobytu w Tunezji [2007-06-19 17:53 83.27.81.*]
WITAM, w czwartek lecę z dzieckiem do tunezji (wylot z wrocławia). Dzisiaj dostałam informację z biura Exim Tours,że wylot nastąpi nie o godz. 9.20 tylko o 21.10. Załamałam się ponieważ moje dziecko ma osiem lat i nie wyobrażam sobie włóczenia się z dzieckiem po nocy w obcym kraju. W tunezji powinnam być 21.06. a będę 22.06. przecież to jest robienie klienta w hu..... Rzeczywiście prawdą jest że zamiast siedmiu dni - będziemy sześć dni, obawiam się następnych nieprzyjemnych niespodzianek. Przykre jest to, że już na samym początku zapowiada się nieciekawie. odpowiedz »

zabrali mi jeden dzień pobytu w Tunezji [2007-06-21 15:16 84.40.138.*]
witam serdecznie, pani rowniez nie czyta warunkow. pobyt ma Pani przez 8 dni,przeciez w czwartek,czyli to jet 8 dzien... zmiana godzin wylotu nie ma nic wspolnego z wloczega po obcym kraju... przeciez rezydent zaprowadzi Pania za reke do autokaru i hotelu PROSZE SIE NAUCZYC CZYTAC I LICZYC a moze trzeba bylo pojechac do Slawy, wtedy nie czulaby sie Pani obco:))))))
zycze udanego pobytu.
odpowiedz »

Nie będę dyskutować na forum , [2005-09-02 22:43 999.999.999.*]
gdyż napisałam skargę do BP Exim Tours i od nich oczekuję poważnego potraktowania.Dziękuję. odpowiedz »

reklamacja [2005-09-01 08:43 999.999.999.*]
to znaczy Exim jest waszym klientem odpowiedz »

dziwny jest ten dziwne [2005-08-31 15:54 999.999.999.*]
człowieczku, jeśli wieszasz psy na jakimś biurze podróży, to napisz kto? co? Jak?, bo generalizować może każdy......, ja współpracuję z eximem z Chorzowa, dziewczyny są super uprzejme, podpowiedzą który hotel jest dobry korzystając z własnych notatek (były na miejscu i widziały), zadzwoń na call center i przekonaj się sam, chyba że chcesz jak najtańszą ofertę to taką Ci znajdą odpowiedz »

BIURA PODRÓŻY [2005-08-31 13:11 999.999.999.*]
Właśnie , dlaczego nie mówi sie o turoperatorach " niepolskich", temat rzeka. HBG. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij