Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: ITAKA - opinie!
Autor: Czytelnik IP 109.110.223.*
Data wysłania: 2011-09-12 22:16
Temat: ITAKA - opinie!
Treść: 03.09.2011 r. wróciłam z 15-dniowej wycieczki objazdowej Tour de France, której pilotem był przesympatyczny, pedantyczny i kompetentny Pan Dominik Gajewski. Wspaniały program precyzyjnie zrealizowany, dodatkowe umożliwienie odwiedzenia 2 ciekawych miejsc poza programem, przepięknie skonfigurowana trasa, (pomysłowo zastosowane po 2 noclegi w jednym hotelu), to wszystko uczyniło poczucie wspaniale spędzonego urlopu. Ponadto pozwoliło poznać uroki, smaki i zapachy tak pięknej i różnorodnej Francji od wielkich aglomeracji po urocze zakątki małych prowincjonalnych miasteczek , a także ukryte w górach zamki Katarów i słynne kurorty na Lazurowym Wybrzeżu. Przygotowanie organizacyjne i merytoryczne Pana Dominika dawały poczucie bezpieczeństwa, spokoju, możliwość poznania Francji od informacji o historii, kulturze i obyczajowości poszczególnych regionów poprzez zwyczaje, tradycje i smakołyki :-))
Wszystko przebiegało sprawnie, punktualnie i zawsze uczestnicy byli szczegółowo poinformowani o poszczególnych zamierzeniach, czasie trwania jazdy, spaceru po zwiedzanych miejscach, toaletach, wolnym czasie itd.... Na wszystko był stosowny czas. To wszystko sprawia, że Francja pozostawia w mojej pamięci przepięknie spędzony urlop.
Jestem do dziś pod wrażeniem!!!!
Dziękuję Itako! Dziękuję Panie Dominiku!!!
Byłam z tym biurem pierwszy raz, ale chyba nie ostatni. Już zaczynam zbierać fundusze na kolejne wyprawy.
Pozdrawiam
Hania (Elżbieta) Nowaczewska

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

ITAKA - Tour de France - opinie! [2013-08-19 22:24 77.65.55.*]
Kto był na Tour de France z Itaką w 2013 roku? Wszystkie opinie są z poprzednich lat. Jesteśmy zainteresowani Waszymi aktualnymi opiniami o tej imprezie - hotele, wyżywienie i możliwości w dni bez obiadokolacji, program, czy jest dwóch kierowców, i inne oceny.
Z góry dziękuję!
odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2012-08-03 18:27 37.47.117.*]
Właśnie wróciłam z wycieczki. Ogólne wrażenia takie sobie. Najgorszy tak jak rok wcześniej był autokar, który nie miał w zasadzie klimatyzacji tylko nawiew i nie miał rozkładanych siedzeń. Jeden kierowca jechał z Warszawy od godz. 1 w nocy do godz. 22 drugiej i z powrotem podobnie. Bywało, że jechaliśmy w upale po 4-5 godzin bez przerw.Najbardziej nużące były degustacje w winnicach. Kilka razy powtarzano to samo (szczegóły dot. produkcji wina po 40 min.), poza tym widok winnic nie jest tak porywający by trzeba go kontemplować godzinami. Jak na wycieczkę, gdzie śniadanie jest kontynentalne a tylko 8 kolacji to było mało czasu by zjeść coś innego niż kanapkę i zrobić zakupy. Trudno kupić coś do jedzenia w sklepach z wyrobami regionalnymi. odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2011-09-24 19:15 79.184.206.*]
Byliśmy na wycieczce z biurem podroży Itaka pod tytułem Tour de France. Wszystko co jest napisane we wstępie do programu tej wycieczki w folderze strona 78 "Itaka lato 2011/wycieczki" jest prawdą, a rzeczywistość tych krain jest piękniejsza. Tej trasie blasku dodawał super pilot - Pan Dominik. Na tej trasie to on przedstawił i pokazał wszystkie atrakcje tej wycieczki w sposób arcyciekawy i stworzył atmosferę niezapomnianej wyprawy. Nasze serca zostały na "Tour de France". Polecamy ! Polecamy ! Marianna, Alicja, Paweł, Ewa i Anna (uczestnicy wycieczki "Tour de France" w dniach 20.08-2.09.2011). odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2011-09-18 22:25 90.38.0.*]
!? odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2011-09-15 10:05 62.87.160.*]
stek bzdur,ukartowany z gajewskim,wstyd,prawda poniżej!!! odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2011-09-14 10:10 92.140.170.*]
Bylam na ten same wycieczce, ale moje wrazenia sa dramatycznie rozne: Wycieczka niewygodnym autokarem, po niewygodnych hotelach, z niedobrym jedzeniem. Francja się broni, ale i tu Itaka zdołała napsuć omijając ważne atrakcje, a wożąc nas tam gdzie tanio albo za darmo. Biuro Itaki nigdy nie odpowiedzialo mi na uwagi dotyczące czasu pracy kierowcy, stanu autokaru i zachowania pilota, które zglosilam emailem juz pierwszego dnia. 1. AUTOKAR * Tylko jeden kierowca na trasę objazdowa! Już pierwszego dnia złamano przepisy o normie pracy kierowcy (jazda 14 godz). Ponadto kierowca NIGDY nie miał wystarczająco czasu na ustawowy jedenastogodzinny wypoczynek. W drugim tygodniu był juz zmęczony, bo jeździł nerwowo. * Autokar niewygodny, niewystarczająca przestrzeń na nogi, osoby niskie narzekały na brak miejsca, osoby wysokie musiały siedzieć w rozkroku, lub bokiem. * Autokar został podstawiony zakurzony i poplamiony wewnątrz i szary z zewnątrz. Po awanturze kierowca umyl autokar z zewnątrz. Wewnątrz kto chciał podróżować w czystości musiał sam sobie powycierać. Zasłony nie prane chyba nigdy, bure, śmierdzące, moja miała przyklejona stara gumę do żucia. * Klimatyzacja wadliwa, o zdecydowanie niewystarczajacej mocy. Wielogodzinne przejazdy spędzaliśmy dysząc i pocąc się, podczas gdy przód autokaru marzł. * Przerwy w długiej trasie robiono co 4 godziny. Dla osoby pijącej zdrowe ilości wody to zdecydowanie niewystarczajaco często. 2. PILOT Dominik * Bardzo szczegółowy komentarz, choć czasem opowieści się dluzyly. Niestety pilot czytał z przewodników, które niejednokrotnie tłumaczył na bieżąco z francuskiego, co miało zły wpływ na rytm narracji. * Pilot uprzejmy i pomocny kiedy pasażerowie chcieli realizować własny program bez grupy. * Brak profesjonalizmu, kiedy pojawiają się problemy. Jego reakcja na zgłaszane sugestie to "nikomu nie uda się zepsuć tej wycieczki", nie chce rozmawiać, podnosi glos, odchodzi. * Organizacja nierówna, istotne sugestie dot zwiedzania na własna rękę pominięte, czas wolny niedostosowany do potrzeb. * Pilot spóźnił się na większość zbiórek o ok 5 min. 3. PLAN WYCIECZKI * Hotele oddalone od atrakcji średnio o godzinę jazdy, zatem codziennie tracilismy 2 godziny na dojazd i powrót. * Za malo snu! W hotelach spędzaliśmy mniej niż 10 godzin dziennie, co po uwzględnieniu czasu na zakwaterowanie (~30 min) , prysznic, toaletę poranną, śniadanie (1 h przed wyjazdem), spakowanie i wyniesienie bagażu pozostawalo średnio mniej niż 7 godzin dziennie na sen. Nota bene jedyny kierowca miał ten sam grafik. * Nie było zaplanowanych przerw na posiłki. Kto przywozl suchy prowiant, ten jadł w autobusie. Pasażerowie przygotowywali kanapki podczas śniadan, co powodowało, ze dla "końca kolejki" brakowało pieczywa, etc. * Degustacje win w Alzacji i w Bordeaux rewelacyjne, natomiast nad Loara strata czasu i pieniędzy, wino niedobre a lokalny przewodnik zblazowany. * Plan bardzo napięty. Niewystarczajaco czasu wolnego, doświadczenia... odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2013-04-03 14:07 188.33.110.*]
Podpisuje się pod opinią 92.140.170* , podobne wrażenia po wycieczce 09.2012 odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2012-06-28 11:09 89.230.231.*]
Zaplacilas 1000$ i chciałbyś przez 2 tyg jeździć po autostradach mieszkać w apartamentach. W centrum miast z wspanialumi widokami Jeść zabie udka kraby przepiorki. Tak kiedyś spędziłem 4 noce w centrum Paryża na wprost muzeum louwr. Hotelik nic specjalnego 2 gwiazki. Małe sniadanko. Cena 880$. Do tego koszt transportu plus dodatków. Wiec przestań marudzic ze dostałeś tak mało za co zapłaci as odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2012-03-22 19:19 83.7.50.*]
Zycze nauczyc sie widziec dobre strony naszego zycia. Bylam z Dominikiem Gajewskim na wycieczce objazdowej,to wspanily profesionalista i czlowiek.Nie wierze takiej zjadliwej opinii. odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2012-01-24 14:03 78.88.49.*]
byłam w Chorwacji na wycieczce z Rainbow tours, autokar popsuł się dwa razy , kierowca zabłądził w drodze, zjechał z autostrady i jeżdziliśmy 2 godziny po wąskich górskich drogach, pilotka nie umiała opanować złych nastrojów w grupie, ale po pewnym czasie zapomina się o przykrych momentach , a wspomina najlepsze. Dwa lata temu byłam z itaką we Włoszech, cudowna pilotka pani Ania, w tym roku wracam do itaki. odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2011-12-05 19:21 83.8.199.*]
po przeczytaniu narzekań nasuwa mi się taka refleksja ,że za przystępną cenę ludzie mają oczekiwania jak na jakiś luksus i wodotryski !!! a to jest tylko zwykła tania wycieczka z dolnej półki. odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2012-01-05 23:03 213.92.164.*]
czytajac wasze wpisy mam dylemat czy dokonac wpłate na wycieczke z Itaka !!! inne bp... podobnie w tej sytuacji zdam sie na UTW :)) wyjazd z miejsca zamieszkania na czas i powrot . odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2012-02-19 08:46 83.25.44.*]
uwaga. moje zdanie jest takie ,nie było tragicznie ,zastrzeżenia do przewodnika.mało profesjonalna.po za tym dobrze.uwaga na kolację regionalną ,lepiej nie płacić ,ja nie byłem i nie żałuję ci co byli do końca wycieczki nie mogli patrzeć na przewodnika. odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2012-01-07 09:00 77.254.177.*]
Jeśli wolisz przekonywać się na własnej skórze to jedź z Itaką. Tylko plucie sobie w brodę po wczasach niczego nie zmieni a ujmie Ci zdrowia.
Są setki biur i jest w czym wybie3rać.
Życzę powodzenia.
odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2012-01-07 22:56 178.181.108.*]
Nie wiem po co te strachy. Chyba na tylu klientów nie każdy czuje się tak oszukany. Ja na pewno jestem zadowolona z usług Itaki. Kolejny raz zaryzykowałam wyjazd z tym biurem i w grudniu wróciłam z Goa. Wszystko odbyło się tak jak powinno. Hotel Zuri retreat Resort absolutnie bez zastrzeżeń, loty bez opóznień. Wycieczki organizowałam sama taksówkami bo z Itaką jak każdy wie sa bardzo drogie ale niestety jezeli ktos nie zna jezyka to nie ma szans na dogadywanie sie z tubylcami. Oczywiście na miejscu znalezli sie nieszczęśnicy, którzy narzekali na jedzenie - żal mi takich ludzi - jadą na egzotyczny wyjazd i oczekują kapuśniaku. Nie demonizujmy więc. odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2011-09-18 21:59 90.38.0.*]
artykuł sponsorowany przez konkurencję ;) odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2011-09-19 07:57 62.87.160.*]
lecz sie psychiatrycznie,na tym forum sa wypowiedzi uczestnikow imprez organizowanych przez itake,sponsoring nieuku to inna bajka,prawda w oczy kole!!!! odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2011-09-14 10:21 92.140.170.*]
...Wycieczka niewygodnym autokarem, po niewygodnych hotelach, z niedobrym jedzeniem. Francja się broni, ale i tu Itaka zdołała napsuć omijając ważne atrakcje, a wożąc nas tam gdzie tanio albo za darmo. Biuro Itaki nigdy nie odpowiedzialo mi na uwagi dotyczące czasu pracy kierowcy, stanu autokaru i zachowania pilota, które zglosilam emailem juz pierwszego dnia. 1. AUTOKAR * Tylko jeden kierowca na trasę objazdowa! Już pierwszego dnia złamano przepisy o normie pracy kierowcy (jazda 14 godz). Ponadto kierowca NIGDY nie miał wystarczająco czasu na ustawowy jedenastogodzinny wypoczynek. W drugim tygodniu był juz zmęczony, bo jeździł nerwowo. * Autokar niewygodny, niewystarczająca przestrzeń na nogi, osoby niskie narzekały na brak miejsca, osoby wysokie musiały siedzieć w rozkroku, lub bokiem. * Autokar został podstawiony zakurzony i poplamiony wewnątrz i szary z zewnątrz. Po awanturze kierowca umyl autokar z zewnątrz. Wewnątrz kto chciał podróżować w czystości musiał sam sobie powycierać. Zasłony nie prane chyba nigdy, bure, śmierdzące, moja miała przyklejona stara gumę do żucia. * Klimatyzacja wadliwa, o zdecydowanie niewystarczajacej mocy. Wielogodzinne przejazdy spędzaliśmy dysząc i pocąc się, podczas gdy przód autokaru marzł. * Przerwy w długiej trasie robiono co 4 godziny. Dla osoby pijącej zdrowe ilości wody to zdecydowanie niewystarczajaco często. 2. PILOT Dominik * Bardzo szczegółowy komentarz, choć czasem opowieści się dluzyly. Niestety pilot czytał z przewodników, które niejednokrotnie tłumaczył na bieżąco z francuskiego, co miało zły wpływ na rytm narracji. * Pilot uprzejmy i pomocny kiedy pasażerowie chcieli realizować własny program bez grupy. * Brak profesjonalizmu, kiedy pojawiają się problemy. Jego reakcja na zgłaszane sugestie to "nikomu nie uda się zepsuć tej wycieczki", nie chce rozmawiać, podnosi glos, odchodzi. * Organizacja nierówna, istotne sugestie dot zwiedzania na własna rękę pominięte, czas wolny niedostosowany do potrzeb. * Pilot spóźnił się na większość zbiórek o ok 5 min. 3. PLAN WYCIECZKI * Hotele oddalone od atrakcji średnio o godzinę jazdy, zatem codziennie tracilismy 2 godziny na dojazd i powrót. * Za malo snu! W hotelach spędzaliśmy mniej niż 10 godzin dziennie, co po uwzględnieniu czasu na zakwaterowanie (~30 min) , prysznic, toaletę poranną, śniadanie (1 h przed wyjazdem), spakowanie i wyniesienie bagażu pozostawalo średnio mniej niż 7 godzin dziennie na sen. Nota bene jedyny kierowca miał ten sam grafik. * Nie było zaplanowanych przerw na posiłki. Kto przywozl suchy prowiant, ten jadł w autobusie. Pasażerowie przygotowywali kanapki podczas śniadan, co powodowało, ze dla "końca kolejki" brakowało pieczywa, etc. * Degustacje win w Alzacji i w Bordeaux rewelacyjne, natomiast nad Loara strata czasu i pieniędzy, wino niedobre a lokalny przewodnik zblazowany. * Plan bardzo napięty. Niewystarczajaco czasu wolnego, doświadczenia powierzchowne. Przy lepszej organizacji można było zaoszczędzić aż 13... odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2011-09-18 22:01 90.38.0.*]
Artykuł sponsorowany;) odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2011-09-14 18:00 92.140.170.*]
...* Plan bardzo napięty. Niewystarczajaco czasu wolnego, doświadczenia powierzchowne. Przy lepszej organizacji można było zaoszczędzić aż 13 godzin! (lepsza lokalizacja hoteli, egzekwowanie planowego czasu spotkań ) - to dodatkowy dzień zwiedzania. 4. HOTELE * lub ** * Miluza, hotel Capitain. Brudny koc, brak suszarki, pokój ma zapach papierosów. Lokalizacja zła, 5 godz na dojazdy (2dni) * Paryz, hotel Kyriad położony 15 km od centrum, adekwatny. Sensowne położenie. * Region Loary, hotel Cosi. Brak windy. Mała klitka bez klimatyzacji, w pokoju czuć zapach kanalizacji. Lokalizacja bez sensu, ponad 1.5 godziny stracone na dojazdy. * Bordeaux, Comfort, winda zepsuta, światło wyłączone, brak zarowek, internet nie dziala, zelazko (jedno w hotelu) zepsute, lokalizacja bez sensu, średnio 4 godz stracone na dojazdy (2 dni) * Tuluza, Comfort, standard adekwatny, lokalizacja wzdłuż trasy. * Perpignan, hotel robotniczy, pokój z aneksem kuchennym. Brak suszarki, do przykrycia przescieradlo, koc brudny zgnieciony w szafie. Sala śniadaniowa mała, jemy na dwie tury, jedzenia brakuje. Hotel daleko od trasy, ok 3 godz stracone na dojazd i wyjazd. * Avignon, Lou Mistralou, hotel bydlęcy. Brak windy. Bez klimatyzacji. Brud i smród. Podłoga nie odkurzona, kurz na polkach, plamy na ścianach, pajęczyny, rozgniecione robale, włosy pod prysznicem. Brak zasłony pod prysznic, brak suszarki, klamka wypada, plamy z krwi na narzucie na łóżko, brak koca lub kołdry, pilot do TV wypożyczany z recepcji. Na śniadanie rogalik i pól bułki na serwetce. 30 min od Avignon wzdłuż trasy. * Nicea, hotel Kyriad, standard adekwatny, lokalizacja OK. Przeraziwy grzyb w łazience. Bufer sniadaniowy dobry. 5. JEDZENIE uwlaczajace! * Śniadania: W pierwszym tygodniu na śniadanie dostawaliśmy rogalik i mała buleczke, mała kosteczkę masła i mały przydział dżemu. To wszystko serwowane na papierowej serwetce! Tam, gdzie był skromny bufet, wszystko znikało natychmiast, wiec dla osób przychodzących pózniej brakowało talerzy, pieczywa i wędlin, a Ci, którzy przyszli na czas prześcigali się w załadowywaniu czego się da: w kolejki się wcinano, pieczywo chwytano gołymi rekami itd. Hotele nie przystosowane do przyjmowania grup. odpowiedz »

ITAKA - opinie, Tour de France [2011-09-27 23:48 94.75.105.*]
Dokladnie tak bylo!!!!!! jakbym czytal wspomnienia z mojej wycieczki ,na dodatek reakcje Pana Dominika na wspomnienie o forum byly nadzwyczaj nerwowe jaby dokladnie znal to co tu jest napisane. Biuro powinno zmnienic troche program wycieczki.Na co komu na przyklad ponad 2 godziny czasu wolnego w Marsylii i Cannes (oraz w innych miasteczkach) kiedy po drodze jest Arles i Nimmes oraz Pont du Gard.
Szczytem zas jest ponad 2 godziny spedzone bezowocnie w mallu w Antibes-strata czasu !!!!! Swoistym ewenementem jest poszukiwanie hotelu w okolicy Blois i krazenie w kolko ( w programie, dodajmy jest napisane ,ze hotel jest pod Tours).Zreszta zdaje sie ,ze blądzenie jest nie tylko rzecza ludzka ale ustawiczne szukanie drogi to takze cecha niektorych pilotow takze juz w kraju. Powinno sie tez informowowac (w programie i przez pilota) o skali trudnosci przy wspinaczkach do zamkow katarskich, to nie sa spacery tylko sciezki o podwzyszonym poziomie trudnosci wchodzenia. Ale ogolnie Ca va bien et vive le France!
odpowiedz »

ITAKA - opinie, Tour de France [2011-10-01 18:23 83.30.18.*]
Nawiedzonym zawsze coś nie pasuje. Osobiście byłem pierwszy raz na tego typu imprezie i uważam że było spoko, bezsensowne czepianie się czegokolwiek zakrawa na paranoję skrzyżowaną z paradoksem popędzaną idiotyzmem. Najwidoczniej osoba, która to pisała powinna samodzielnie jeździć i zwiedzać Francję pewnie ją to TANIEJ wyniesie, będzie mogła dowolnie gospodarować swoim bezcennym czasem, decydować co i gdzie no i nie rozmawiać np. z przewodnikiem Dominikiem. Pozdrawiam wszystkich Normalnych. odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2011-09-18 22:03 90.38.0.*]
Artykuł "sponsorowany"? ;) odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2011-09-14 10:25 92.140.170.*]
...Wycieczka niewygodnym autokarem, po niewygodnych hotelach, z niedobrym jedzeniem. Francja się broni, ale i tu Itaka zdołała napsuć omijając ważne atrakcje, a wożąc nas tam gdzie tanio albo za darmo. Biuro Itaki nigdy nie odpowiedzialo mi na uwagi dotyczące czasu pracy kierowcy, stanu autokaru i zachowania pilota, które zglosilam emailem juz pierwszego dnia. 1. AUTOKAR * Tylko jeden kierowca na trasę objazdowa! Już pierwszego dnia złamano przepisy o normie pracy kierowcy (jazda 14 godz). Ponadto kierowca NIGDY nie miał wystarczająco czasu na ustawowy jedenastogodzinny wypoczynek. W drugim tygodniu był juz zmęczony, bo jeździł nerwowo. * Autokar niewygodny, niewystarczająca przestrzeń na nogi, osoby niskie narzekały na brak miejsca, osoby wysokie musiały siedzieć w rozkroku, lub bokiem. * Autokar został podstawiony zakurzony i poplamiony wewnątrz i szary z zewnątrz. Po awanturze kierowca umyl autokar z zewnątrz. Wewnątrz kto chciał podróżować w czystości musiał sam sobie powycierać. Zasłony nie prane chyba nigdy, bure, śmierdzące, moja miała przyklejona stara gumę do żucia. * Klimatyzacja wadliwa, o zdecydowanie niewystarczajacej mocy. Wielogodzinne przejazdy spędzaliśmy dysząc i pocąc się, podczas gdy przód autokaru marzł. * Przerwy w długiej trasie robiono co 4 godziny. Dla osoby pijącej zdrowe ilości wody to zdecydowanie niewystarczajaco często. 2. PILOT Dominik * Bardzo szczegółowy komentarz, choć czasem opowieści się dluzyly. Niestety pilot czytał z przewodników, które niejednokrotnie tłumaczył na bieżąco z francuskiego, co miało zły wpływ na rytm narracji. * Pilot uprzejmy i pomocny kiedy pasażerowie chcieli realizować własny program bez grupy. * Brak profesjonalizmu, kiedy pojawiają się problemy. Jego reakcja na zgłaszane sugestie to "nikomu nie uda się zepsuć tej wycieczki", nie chce rozmawiać, podnosi glos, odchodzi. * Organizacja nierówna, istotne sugestie dot zwiedzania na własna rękę pominięte, czas wolny niedostosowany do potrzeb. * Pilot spóźnił się na większość zbiórek o ok 5 min. 3. PLAN WYCIECZKI * Hotele oddalone od atrakcji średnio o godzinę jazdy, zatem codziennie tracilismy 2 godziny na dojazd i powrót. * Za malo snu! W hotelach spędzaliśmy mniej niż 10 godzin dziennie, co po uwzględnieniu czasu na zakwaterowanie (~30 min) , prysznic, toaletę poranną, śniadanie (1 h przed wyjazdem), spakowanie i wyniesienie bagażu pozostawalo średnio mniej niż 7 godzin dziennie na sen. Nota bene jedyny kierowca miał ten sam grafik. * Nie było zaplanowanych przerw na posiłki. Kto przywozl suchy prowiant, ten jadł w autobusie. Pasażerowie przygotowywali kanapki podczas śniadan, co powodowało, ze dla "końca kolejki" brakowało pieczywa, etc. * Degustacje win w Alzacji i w Bordeaux rewelacyjne, natomiast nad Loara strata czasu i pieniędzy, wino niedobre a lokalny przewodnik zblazowany. * Plan bardzo napięty. Niewystarczajaco czasu wolnego, doświadczenia powierzchowne. Przy lepszej organizacji można było zaoszczędzić aż 13... odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2011-09-18 22:06 90.38.0.*]
Artykuł "pod dyktando" "konkurencji" ? ;) odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2011-09-13 20:04 89.68.237.*]
miałaś po prostu fart kobieto ale nastepnym razem możesz nie mieć
byłem z itaką 4 razy i z roku na rok było coraz gorzej
ceny maja faktycznie dobre ale usługi już nie te co kiedyś
teraz itaka to dno
odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2012-02-17 02:56 178.235.223.*]
4 razy i z każdym razem bylo gorzej?! To co w takim razie sprawiłlo, że aż 4 razy pojechałeś z Itaką? coś mi tu śmierdzi małym przekrętem. Bo ja jakbym się zraziła do jednego biura, to potem szukałabym innego! Ponadto moje wyjazdy "o dziwo" są udane... ;) odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2011-09-13 07:42 83.30.180.*]
Byłam na tej wycieczce na przełomie lipca i sierpnia i w pełni zgadzam się z Pani opinią.
Było wspaniale !
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij