|
Wątek:
|
POT powinna wydawać mniej na samą siebie, a więcej na promoc
|
Autor:
|
Czytelnik IP 212.244.252.*
|
Data wysłania:
|
2007-07-02 15:00
|
Temat:
|
2006 rok: POT wydała na siebie 19,5 mln zł!
|
Treść:
|
Zgadza się, tak by było najlepiej. Jednak prawda jest taka, że określenie w jakim stopniu działalność organizacji turystycznej przekłada się na wzrost przyjazdów, dochodów itp. jest niewykonalne z powodu nieskończonej ilości zmiennych, które wpływają na taki lub inny osiągnięty wynik. Można się bawić w wyliczenia typu: ile pieniędzy przynosi jedna złotówka wydana na promocję turystyczną (z tego co pamiętam chyba 13 zł) ale na tym poziomie abstrakcji niewiele się to różni od wróżenia z fusów.
Nie zmienia to faktu, że rozsądna promocja za granicą jest niezbędna, choćby po to, by dotrzymywać kroku konkurencji. Gdyby nagle zabrakło wydawnictw, stoisk na targach, workshopów i study-tourów... możnaby z największą precyzją wyliczać ile turystów i ich pieniędzy było zasługą POT :-)
|