Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Baza turystyczna

Wątek: Kontrola jakości usług hoteli
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2011-12-01 10:40
Temat: Kontrola jakości usług hoteli
Treść: Aktualność:
Hotele należące do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts, po raz kolejny poddane zostały anonimowej kontroli pod kątem oceny jakości świadczonych usług ocenianych z punktu widzenia Gościa hotelowego.

Badanie standardu jakości usług hoteli PPH&R zostało zrealizowane w okresie maj-wrzesień 2011. Istotnym elementem badania była anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia w celu pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji Gość - Hotel. Ocenie podlegały różnorodne aspekty związane z całościowym funkcjonowaniem hoteli w następujących głównych kategoriach: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe.

W tegorocznej - szóstej edycji brały udział wszystkie 32 hotele należące do PPH&R. Kategoria podstawowa konkursu dotyczy usług hotelarskich, kategoria dodatkowa usług konferencyjnych, gastronomicznych, SPA itp. Zestawienie wygląda następująco:

I miejsce
W kategorii podstawowej:
Branicki (Białystok)
Europa (Lublin)
Vivaldi (Poznań)
W kategorii dodatkowej:
Akwawit (Leszno)
Villa Park (Ciechocinek)
Warszawianka (Jachranka)

II miejsce
W kategorii podstawowej:
Sport Hotel (Bełchatów)
Warszawa (Augustów)
W kategorii dodatkowej:
Bartan (Gdańsk)
Warszawa (Augustów)

III miejsce
W kategorii podstawowej:
Akwawit (Leszno)
Vivaldi (Karpacz)
W kategorii dodatkowej:
Anders (Stare Jabłonki)
Klimczok (Szczyrk)
Klimek (Muszyna)
Zamek Ryn (Ryn)

Na jesieni w sieci PPH&R pojawił się nowy obiekt - Pałac Kotulińskich **** hotel w Czechowicach-Dziedzicach i nie jest on w tym badaniu uwzględniony.

Bez wyróżnienia pozostało 18 obiektów z sieci:

  • Art Hotel **** hotel
  • Dwór Chotynia *** hotel
  • Głęboczek Vine Resort & Spa **** hotel
  • Hotel Amadeus **** hotel
  • Hotel Amax *** hotel
  • Hotel Aviator **** hotel
  • Hotel Borowiecki *** hotel
  • Hotel Bryza **** hotel
  • Hotel HP Park Plaza Wrocław **** hotel
  • Hotel HP Park Poznań *** hotel
  • Hotel Hetman *** hotel
  • Hotel Lidia **** hotel
  • Hotel Park Olsztyn *** hotel
  • Hotel Petite Fleur *** hotel
  • Hotel Prezydencki *** hotel
  • Hotel Słoneczny Młyn **** hotel
  • Hotel Tęczowy Młyn *** hotel
  • Medical SPA Sanatorium UNITRAL *** hotel


Celem Konkursu jest zachęcanie i motywowanie do stałej troski o podnoszenie standardów jakości usług poprzez, między innymi, ustalenie rankingu hoteli w ramach Konkursu na podstawie badania mocnych i słabych stron poszczególnych hoteli PPH&R i dokonanie ocen porównawczych w stosunku do poprzedniego rankingu hoteli.

W ocenie niezależnych audytorów nastąpiła dalsza poprawa poziomu jakości usług w grupie hoteli PPH w stosunku do poprzedniej edycji badania przeprowadzanego w 2009 roku.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Konkurs Jakości Usług Polish Prestige Hotels & Resorts [2011-12-01 10:40 83.16.71.*]
Hotel Branicki jest doskonalym obiektem swiadczacym uslugi na wysokim poziomie. Wysmienita kuchnia i obsługa. Nasi Goscie nocowali tez w hotelu Vivaldi w Pozniu i byli bardzo zadowoleni. Pozostalym hotelom tez gratulujemy - Andrzej Puchacz-TRAVPOL odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »



© 2020 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij