|
Wątek:
|
Standardy Obsługi Klienta w hotelach i restauracjach - Kraków
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.254.137.*
|
Data wysłania:
|
2011-12-09 13:54
|
Temat:
|
Standardy Obsługi Klienta w hotelach i restauracjach - Kraków
|
Treść:
|
Zapraszamy do zapoznania się z programem rozwojowym dla branży hotelarskiej i gastronomicznej "Standardy Obsługi Klienta" . Projekt jest dofinansowany w 80% dla małych i mikro przedsiębiorstw.
Projekt składa się z trzech części:
1. Diagnoza potrzeb szkoleniowych (Tajemniczy Klient) 2. Szkolenie grupowe (2 dni) dla wybranych pracowników firmy / coaching managerski dla właścicieli, managerów, kierowników 3. Indywidualna konsultacja (po szkoleniu) - ustalenie programu rozwojowego dla każdego uczestnika
Więcej informacji na stronie internetowej www.szkolenia.hrcompass.pl, zapraszamy po szczegóły tel.530-97-81-91 e-mail bpefs@hrcompass.pl
|