Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Zmiany w Travelplanet.pl
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2011-12-17 18:53
Temat: Zmiany w Travelplanet.pl
Treść: Aktualność:
Jerzy Krawczyk został nowym prezesem Travelplanet.pl - zadecydowała Rada Nadzorcza Spółki. W skład zarządu weszła także Bożena Garbińska, która będzie odpowiedzialna za finanse Spółki.

Jerzy Krawczyk od stycznia 2011 jest członkiem Rady Nadzorczej Travelplanet.pl i posiada 7,21 proc. akcji spółki. W lutym 2011 Rada Nadzorcza zobowiązała Jerzego Krawczyka do indywidualnego nadzorowania pracy Zarządu Spółki.

Nowy prezes Travelplanet.pl przez ostatnie 9 lat kierował informatyczną spółką TETA SA, która w tym czasie dynamicznie się rozwijała. Bożena Garbińska przez ostatni rok pełniła obowiązki Prezesa Travelplanet.pl. W Spółce pracuje od 2007.

Jerzy Krawczyk - życiorys:
W 1996 roku ukończył studia magisterskie na Wydziale Elektroniki Politechniki Wrocławskiej oraz studia podyplomowe o specjalności Zarządzanie Finansami na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. W 1999 roku ukończył MBA prowadzone przez Polish Open University - kierunek: Zarządzanie Strategiczne. W latach 2000-2001 ukończył studia podyplomowe o specjalności Podatki w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.
Karierę rozpoczął jako Kierownik Sekcji Zarządzania Finansami i Kontrolingu w firmie JTT Computer SA we Wrocławiu. W roku 1998 awansował na stanowisko Dyrektora Finansowego, a rok później został Wiceprezesem ds. Finansowych. Od listopada 2002 pełnił funkcję Prezesa Zarządu TETA SA, wrocławskiej spółki zajmującej się tworzeniem oprogramowania.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Zmiany w Travelplanet [2011-12-17 18:53 193.200.82.*]
Nic nowego. Przybito nowego Prezesa. Z artykułu wynika, że gościu włożył pokaźną kasę w spółkę, która przejadła już duży kapitał. Sukcesem znaczącym spółki jest jednak to, że obroty spółki odebrały życie klasycznym agencjom turystycznym, myślę, że przynajmniej 100 małym lokalnym agentom, którzy byli zyskowni, bo z czegoś żyli. Natomiast portal mimo, ogromnego zaangażowania kapitałowego od kilku lat nie wniósł niczego nowatorskiego na rynku. Spółka nie generuje również żadnych własnych produktów. Działalność opiera się na zwykłym rozwiązaniu portalowym, który obecnie posiada ponad 1000 biur podróży w Polsce. Nie jest niczym nowym, że przedsięwzięcie biznesowe jest porażką i rezultacie po zaniku zastrzyku kapitałowego stanie się biznesem jednym z 1000. Dlatego niepokojący jest fakt, że spółka ta notowana na giełdzie nie prowadzi dywersyfikacji w zakresie dostawców i zaangażowania kapitałowego w małych nowatorskich organizatorów turystyki oraz ogranicza sprzedaż do kilku marek znanych na rynku turystycznym. Nie ma również w informacjach strategicznych o kierunkach rozwoju spółki, który umożliwiłby realizację zysków spółki dla akcjonariuszy. Spadek wartości akcji jest rezultatem ciągle zmniejszającego się kapitału spółki, a nie kryzysu. Obecny system zarządzania spółką świadczy o tym, że marzenia o zwiększaniu wpływów na rynku są nierealne i przyszłość firmy związana jest ściśle z wprowadzeniem odpowiedniej restrukturyzacji kosztów i zwiększenia rynku poprzez wprowadzenie nowatorskich rozwiązań. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij