|
Wątek:
|
Co kierowca może zrobić, by zatrzymać pędzący autokar?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.5.108.*
|
Data wysłania:
|
2007-07-31 20:38
|
Temat:
|
Jak zatrzymać rozpędzony autobus?
|
Treść:
|
Tak Kolego - szkoda chłopaka , bo wreszcie wczoraj w mediach podano ze drugi kierowca ( siedzący obok ) wyladował w kraju i bedzie długo w szpitalu z powodu urazu kregosłupa. On dokładnie wiek co sie stało i jak to było. A co do okresleń Twoich odnośnie Telmy i Voitha i Intardera ZF-a to , wiesz coś na ten temat , ale zawsze Telma jest zawodniejsza i słabsza . Jak przegrzejesz rotor i stator ( które są z żeliwa) - to sie potrafi odkształcić i trzeć o cewkę i ja przetrzeć , po za tym , tak wysoka temperatura z Telmy doprowadzała do przegrzania końcówki na wale napedowym i siemeing szkg trafiał i olej ze skrzyni " walił " na Telmę ( sam to przeżyłem ) - wiec nie wykluczone ,że tak było w tym przypadku , bo swiadkowie ponoć widzieli ze ogień idzie z pod auta zanim wpadł do przepaści . Ze autobus sie tak szybko sie spalił ???? od czego ??? nie ma bezyny w nim , a płyny nie zapalą sie od tak . A widziałem juz spaloną cieżarówkę od Telmy. momo ze ciezarówka ma leppszy przewiew pod spodem niż autobus . Nie wiem czy sie ze mną zgodzisz. Ja zawsze bedę twierdził ze Retarder czy Intarder ( olejowe ) jest zawsze lepszy od zwalniacza elektrycznego !!
|