|
Wątek:
|
Zakupy grupowe: koniec mody?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 80.48.185.*
|
Data wysłania:
|
2012-02-02 22:04
|
Temat:
|
Zakupy grupowe czy last minute?
|
Treść:
|
Właściwie trudno jest to skomentować. Grupony zarobiły świetny interes, chylę czoło - pomysł świetny, dziwię się hotelarzom, że na to poszły. To rozregulowanie rynku hotelarskiego, to ferment w branży, 4* sprzedaje w cenie 3*. Obniżenie poziomy to fakt, branża będzie się długo z tego dźwigała, a gropony zbiły kasę jak nigdy. Mnie się udało nie dać. Sprzedaż jednego pokoju w mojej cenie to tak jak bym sprzedał 4 w cenie grupona-to masakra. Reklama żadna, nikt nie wraca za podwójną cenę. Najdroższa reklama jaka może być, do tego nie dająca nic, absolutnie nic, jedynie gruponom ogromny zysk kosztem naszym. Wytworzyła się grupa ludzi, którzy wyłącznie korzystają z ofert gruponów, prawdziwy turysta wie co ile kosztuje i zamawia torem normalnym. Zawsze mile widziane są obniżki , gesty poczęstunkowe, inne formy podkreślenia rangi klienta, ale to co robione jest przez grupony to zaprzeczenie wystawionych cenników. Opamiętajcie się hotelarze. hotelarz 3*
|