|
Wątek:
|
Neckermann z okazji Walentynek
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2012-02-07 11:10
|
Temat:
|
Neckermann z okazji Walentynek
|
Treść:
|
Aktualność: Niezależny dom mediowy Value Media rozpoczął realizację walentynkowej kampanii marketingowej Neckermanna.
Biuro Podróży Neckermann zaplanowało szereg działań reklamowych przed zbliżającym się Świętem Zakochanych. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży oferty zimowej oraz kontynuacja promocji letniej. Neckermann z okazji Walentynek proponuje 7% zniżki na wyjazdy narciarskie do 197 hoteli wellness w Austrii, Szwajcarii, Czechach, na Słowacji i we Włoszech.
- Reklamy Neckermanna będzie można zobaczyć m.in. na stronie głównej WP oraz sekcjach pocztowych największych portali: Onet, Gazeta, Interia, WP. Stałą pozycją w prowadzonych kampaniach jest obecność w sekcji Podróże Gazeta.pl - tłumaczy Piotr Michalak, Senior Media Planner w domu mediowym Value Media, który odpowiada za przygotowanie strategii oraz realizację kampanii.
Całość działań wspierana będzie wysyłką mailingu z powyższych portali oraz intensywnymi działaniami w Google AdWords i AdSense. Dodatkowe działania prowadzone będą również w serwisie społecznościowym Facebook, gdzie za pośrednictwem aplikacji fani będą mogli wziąć udział w konkursie i wygrać bony oraz nagrody rzeczowe. Za opracowanie strategii oraz realizacją kampanii reklamowej Neckermanna odpowiada dom mediowy Value Media wspólnie z agencją 8fish.
|