Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Biuro odpowiada za błędy agentów
Autor: Czytelnik IP 999.999.999.*
Data wysłania: 2005-10-18 12:30
Temat: To chory pomysł...
Treść: Brawo dla tego pomysłu. Tylko idtiota mógł tak zrobic.
A moze by tak również i innych "producentów" obciążyć za nierzetelną informacje ?
Np: fabryka butów oferuje buty z tzw skóry ekologicznej (czyli podróbki) , ale sprzedawca informuje ,że to najprawdziwsza skóra !
I co ? Powinna odpowiedzieć fabryka , a nie własciciel sklepu.
Albo kupujemy grzybki w occie firmy MOTYL , a w słoiku sa np. kurki, a sprzedwca sprzedaje jako ..borowiki czy inne.
Kto odpowie ? Powinien w myśl decyzji sądu - producent !
To jest chore ! Wymyślają jakieś nienormalne przepisy debile, którzy nic nie maja wspólnego z turystyka, i na dodatek podchodzą do sprawy jak kretyni.
Głąby.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

To skandal [2005-10-18 15:21 999.999.999.*]
Skandaliczne jest to iż pośrednik nie odpowiada za swoje czyny! Oczywiście polemika i udowadnianie sobie co powiedział sprzedawca jest również bardzo trudne, nie mówiąc już o zmianach jakie wprowadza organizator - ale jeśli organzator rzetelnie informuje sprzedacę a ten sprzedaje inaczej ofertę to pomysł obciążania organizatora jest rzeczywiście chory! Aby wyniszczyć konkurencje wystarczyłoby nierzetelnie sprzedawać ich ofertę - to CZYSTY ABSURD! Kiedy będziemy żyć w normalnym kraju w którym każdy będzie odpowiadał za swoje czyny?? odpowiedz »

odp [2005-10-19 14:48 999.999.999.*]
agent i posrednik to dwa rózne terminy w turystyce, posrednik odpowiada sam odpowiedz »

odp [2006-03-25 00:50 83.7.249.*]
Agent dziala w IMIENIU organizatora,dlatego to ten ostatni odpowiada. Touroperator wybiera przeciez swoich agentów, udziela im pełnomocnictwa do zawierania umów. Klienci zawierają umowy w zaufaniu do tego pełnomocnictwa. Jeśli agenci działają na szkodę organizatora, to od nich może dochodzić jej naprawienia. Ostatecznie kto otrzymuje wynagrodzenie od konsumenta? Skoro na rzecz organizatora dokonywana jest wpłata ceny za wycieczkę,to tylko on może zwrócić jej całość lub część w przypadku wady świadczenia. Następnie może dochodzić zwrotu tej straty na zasadzie regresu od agenta. Czy jeśli taki sam "błąd w przedstawieniu oferty" popełni pracownik biura, to będzie musiał zwracać klientowi z własnej kieszeni? Biuro może go zwolnić z pracy, ale nie żądać pokrycia strat. Ryzyko działalności gospodarczej polega na ponoszeniu odpowiedzialności za swoich pracowników oraz inne osoby, którymi się posługujemy w jej wykonywaniu. W "normalnych krajach" też tak jest. Proszę spojrzeć na orzeczenia sądów zagranicznych. Są identyczne odpowiedz »

to chory pomysł [2005-10-18 15:15 999.999.999.*]
zgadzam sie w 100% ... idiotyzm .... Sąd uzasadnia swoją decyzje tym iż z agentem który źle przedstawił oferte można sie tez procesować - EFEKT: Klient skarży biuro - biuro skarży agenta ... a prawnicy i sądy zarabiają .... odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij