|
Wątek:
|
To je vyborne! Das ist super! Dolny Śląsk!
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2007-10-16 15:00
|
Temat:
|
To je vyborne! Das ist super! Dolny Śląsk!
|
Treść:
|
Aktualność: Kampania promocyjna Dolnego Śląska, rozpoczynająca się oficjalnie w poniedziałek we Wrocławiu pochłonie 9 milionów złotych. W jej skład będą wchodziły m.in. spoty telewizyjne, reklamę w prasie, radiu i w Internecie.
Kampania ma być kojarzona z tzw. "misiem ślężańskim", który będzie jej symbolem. Jest to kamienny posąg stojący na górze Ślęży, ubarwiony kolorami tęczy. Natomiast hasło kampanii to: "To je vyborne! Das ist super! Dolny Śląsk".
Dolny Śląsk reklamowany jest w Polsce, Czechach i Niemczech. W stacjach telewizyjnych TVP 1, TVP 2, TVN i Polsacie pojawiają się spoty reklamowe, w których Dolny Śląsk chwalony jest przez uczestników programu "Europa da się lubić": urodzona we Wrocławiu Monikę Richardson, Gabi Gold z Czech i Niemiec Steffena Moellera.
Spot oraz dwa filmy promujące Dolny Śląsk wyreżyserował Andrzej Słodkowski.
- Nakręciliśmy w sumie ponad 60 godzin materiału i z tego trzeba było zmontować dwa blisko 20-minutowe filmy promocyjne. A tymczasem Dolny Śląsk to materiał na długi serial - powiedział reżyser.
- Region potrzebuje promocji, bo jest młodym, istniejącym dopiero 10 lat województwem. Dlatego na akcję promocyjną przeznaczyliśmy absolutnie rekordową sumę pieniędzy, przy współfinansowaniu z unijnego programu Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego - powiedział Andrzej Łoś, marszałek województwa dolnośląskiego.
Reklama województwa skupi się głównie na 8 tzw. "markowych produktach turystycznych Dolnego Śląska" którymi są: - Karkonosze i turystyka aktywna, - Pałace, zamki i dziedzictwo kultury, - Uzdrowiska dolnośląskie, - Cystersi oraz turystyka pielgrzymkowa, - Podziemia i fortyfikacje militarne, - Agro- i ekoturystyka, - Turystyka weekendowa, - Turystyka biznesowa i konferencyjno-kongresowa.
|
Odpowiedzi:
Śląsk się promuje do zagranicznych turystów! [2007-10-17 11:52 91.94.42.*]
"Region potrzebuje promocji, bo jest młodym, istniejącym dopiero 10 lat województwem." hmmm... a jak za 5 lat ich zlikwidują i włączą np. do Śląska to co? od nowa? Reklamujemy, o ile jest to w ogóle konieczne, region historyczny, an nie jednostkę administracji terenowej. Urzędasy ciągle o tym zapominają!!!!! odpowiedz » Śląsk się promuje do zagranicznych turystów! [2007-10-16 15:00 217.114.163.*]
Ooooo, jak milo... Gejowska tecza bedzie Dolny Slask reprezentowac... Nareszcie!!! Dolny Slask, a szczegolnie Wroclaw to miasto przyjazne gejom, wiec jest to bardzo dobry pomysl... Poza tym, geje wydaja duzo wiecej pieniedzy na podroze (nie potrzeba wydawac na dzieci) dla siebie... Dobry pomysl... odpowiedz »
|