|
Wątek:
|
"40 mln zł wystarczy, by uratować markę Triada?"
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.31.207.*
|
Data wysłania:
|
2012-03-12 18:52
|
Temat:
|
"40 mln zł wystarczy, by uratować markę Triada?"
|
Treść:
|
http://biznes. onet. pl/40-mln-zl-wystarczy-by-uratowac-marke -triada, 18569, 5052703, prasa-detal
...To, co pozostało z dawnych związków to wykorzystywany przez Sky Club znak towarowy Triada. Póki co touroperator korzysta z niego na zasadach odpłatnej licencji, jego wykupienie znajduje się w planach Sky Clubu. Kwota, jaką za użyczenie znaku płaci touroperator nie została ujawniona, prezes Truskolaski podkreślił, że jest ona przedmiotem wzajemnych rozliczeń między Triadą SA a Sky Clubem. - Sky Club przyjął na siebie nie tylko rolę touroperatora dla marki Triada, ale także jej klientów wraz ze wszystkimi zobowiązaniami wynikającymi z podpisanych umów-zgłoszeń na imprezy turystyczne. Musieliśmy zaangażować spore środki finansowe w uregulowanie płatności za samoloty, hotele oraz obsługę gości na miejscu. Z drugiej strony nie otrzymaliśmy pieniędzy, jakie Triada SA przyjęła od swoich klientów na poczet tych imprez - tłumaczy Truskolaski. Dziś Sky Club jest największym wierzycielem Triady SA. - Obecnie obie spółki są odrębnymi bytami, których nie należy łączyć ze sobą - dodaje prezes Sky Clubu.
|