|
Wątek:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.29.148.*
|
Data wysłania:
|
2007-11-01 10:24
|
Temat:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Treść:
|
W tym roku byłem na Krecie w hotelu Albatros wg umowy **** W rzeczywistości były dwa budynki jeden nowy 4* i stary 3* Itaka zakwaterowała nas w starym. Pani w recepcji powiedziała że za taki itaka płaci. Zaproponowała dopłatę do 4*, co też uczyniłem. Stosowne poświadczenie dała mi pilotka Itaki.Wziołem też rachunek. Napisałem po powrocie do itaki o zwrot stosownie do rzchunku. I co? I nic . Odpisali że co prawda hotel ma 3* ale wg. Itaki ma 4* i reklamacja nie uwzględnona. Tylko że że ta część hotelu to naprawdę marne 3*. Uważajcie na Itakę.
|