Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: TUI daje rabaty klientom
Autor: Czytelnik IP 77.237.21.*
Data wysłania: 2012-04-16 20:59
Temat: TUI daje rabaty
Treść: no to ciekawa jestem co na to 300 agentów zrzeszonych w OSAT bo skoro są taką siłą, to pewno wypowiedzą (ok 300) umowy z TUI.
Co na to inni organizatorzy ? też spróbują ?
Alfa potrafi dać 11% rabatu
GTI 7%
byle by kupić w ich biurze.
Inni też.
Póki nie ma siły w Agentach puty nic nie osiągniecie. A siły w Agentach nie ma bo każdy agent widzi ale odwagi aby powiedzieć nie ma.
TUI idzie w sprzedaż przez net.
Akcja przyniesie skutki. TUI wypowie kolejne umowy i oleje agentów jak to się stało już w Niemczech (ponad 50%sprzedaży to sprzedaż on line).
A co robi Itaka ze swoimi wyznawcami ?
otwiera swoje biura - franczyzowe, któe mają sprzedawać stacjonarnie bo przecież jest ROPO, ale wszędzie mają promować itaka.pl i ... podawać e-maile klientów - za rok, za pół, za dwa klient kupi on line. A, że nie dostaniesz swojej % .. zapłacili Ci już za reklamę, nie zrobiłeś targetu goń się. o samo wakacje.pl inni.
A że Agentom odwagi brak ... to już czekam na kolejne akcje. Bo duży (Itaka, TUI, Alfa, Rainbow, Neck i inni) leje na was ciepłym moczem. Oni są najlepsi, wspaniali po co im agent ?
Dowód - summerelse - panel klienta - buhahaha zaczyna się od ... wyszukiwarki ofert summerelsa !!! i co na to OSAT ? jest was 300tu.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

TUI daje rabaty [2012-04-17 09:58 212.75.108.*]
Witam, jestem pracownikiem GTI i poprosiłbym o konkret, kiedy daliśmy Klientowi 7% rabatu żeby przeciągnąć Go na swoją stronę? pozdrawiam odpowiedz »

TUI daje rabaty [2012-04-17 15:25 178.42.161.*]
Obawiam się, że odpowiedzi nie będzie... To tylko troll :-) odpowiedz »

TUI daje rabaty [2012-04-16 21:43 80.53.57.*]
akurat w Niemczech sprzedaż on-line nie przyniosła oczekiwanych efektów - co najwyżej kilka procent ogólnego obrotu i obserwuje się masowy odwrót do stacjonarnych biur i do normalnego, tradycyjnego doradztwa. Podobnie jest na wielu innych rozwiniętych rynkach. A taka walka na rabaty to dziki zachód (raczej wschod). Nasza polska sprzedaz on-line to głównie wyszukiwanie oferty w necie, porównywanie, ale przy realizacji preferowany jest czynnik ludzki (przynajmniej przez telefon). Mało kto klika na płatność kartą i realizuje wszystko od początku do końca zdalnie. Chytry 2x traci i tego się trzymajmy! odpowiedz »

TUI daje rabaty [2012-04-17 07:30 94.75.95.*]
Jest trochę inaczej. Klient siedzi on-line, czyta, patrzy, wyszukuje i mówi "nie wiem co wybrać, pójdę zapytam w biurze". Idzie do biura, doradca mu opowiada, dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, tym co ma najcenniejsze i zdobywał przez lata. Klient mówi, że musi przemyśleć, doradca nie reaguje, nie zatrzymuje. Klient idzie do domu, siedzi on-line, zapada decyzja "wezmę to!" i myśli "a tam, będę chodził, skoro mogę kupić w necie" i kupuje. Bez agenta trudno byłoby mu podjąć decyzję. Niestety agent i tak stracił bo nie zatrzymał klienta. Moi drodzy agenci świat się zmienił. Konkurujecie już nie tylko między sobą, ale z innymi kanałami dystrybucji, A tak naprawdę z wygodą klienta. Czas działać inaczej. Krzysiek Adamski. odpowiedz »

TUI daje rabaty [2012-04-17 09:51 213.156.102.*]
Z jednej strony ma Pan rację, ale tak jest wszędzie. Ludzie idą do sklepu z RTV AGD popytają sprzedawców o szczegóły, zabiorą im czas, wykorzystają wiedzę, upatrzą sobie coś a potem kupują na allegro... odpowiedz »

TUI daje rabaty [2012-04-17 12:07 94.75.95.*]
Zgadzam się. Tylko sprzedawcy np. w sklepach RTV nie pokazują, że warto jednak w sklepie. Przykład: kupiłem pralkę przez internet. Przyszła. Sprawna. Wszystko OK. Zapomnieli tylko dołączyć kartę gwarancyjną. 2 miesiące musiałem się prosić żeby dosłali. A gdyby pralka się w tym czasie zepsuła?
Tak samo jest z wycieczkami. Całe ryzyko w kanale on-line przerzucone jest na klienta. Tylko na pralce itd. mogę się znać i łatwo wybrać. Z wycieczkami jest o wiele trudniej. Agenci sprzedają klientom lata doświadczenia i wiedzy zdobytej na podróżach. Krzysiek Adamski
odpowiedz »

TUI daje rabaty [2012-04-16 23:47 87.205.192.*]
o niemcach to akurat bujda. Mają ponad 50% rez online w tui de - wiem z trzeciej ręki odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij