| 
				
						 | 
						
							| 
								Wątek:
							 | 
							
								Klienci Itaki nie mieli gdzie spać
							 | 
						
						
							| 
								Autor:
							 | 
							
								Czytelnik IP 93.157.66.*
							 | 
						
						
							| 
								Data wysłania:
							 | 
							
								2012-05-18 10:37
							 | 
						
						
							| 
								Temat:
							 | 
							
								Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać
							 | 
						
						
							| 
								Treść:
							 | 
							
								jeśli wybierasz dobre hotele (zdjęcie lub pozostawienie opaski leży tylko w gestii hotelarza) opaski nigdy nie zdejmują po zdaniu pokoju , a co niektóre hotele ( w miare dostępności pokoi ) przedłużają dobę hotelową do momentu opuszczenia hotelu bezpłatnie  ( transferu na lotnisko) .  W tym roku miałem tak 2 razy  1. yelken turcja bodrum itaka , opaski zostały (dla każdego , nawet dla kloentów nie przedłużających doby) za przedłużenie do godziny 14 -20 euro , do 18 - 40 euro ,  do 24 - 60 euro . Opcja 3 transfer o 1:40. 2. Sentido oriental dream marsa alam eximtours , transfer o 7 rano ( 8 doby hotelowej) bezpłatnie przedłużenie i oczywiście pozostawienie opasek . W tym samym terminie byli tez klienci sun funa i sytuacja identyczna, wniosek - wszystko leży w gestii hotelarza i jest zależne od obłożenia .  
  Przede wszystkim wybierać dobre hotele , bo w samolocie nie rzadko spotykają się klienci kilku touroperatorów , a zmiany godzin to wina przewoźnika . Co do Itaki najczęściej czarterują samoloty sami , dzieki czemu (masówka) mają często dobre ceny  
  Pozdro
							 |