| 
				
						 | 
						
							| 
								Wątek:
							 | 
							
								Ecco Holiday - nowe bezpieczne reguły
							 | 
						
						
							| 
								Autor:
							 | 
							
								Czytelnik IP 79.184.191.*
							 | 
						
						
							| 
								Data wysłania:
							 | 
							
								2012-06-05 08:47
							 | 
						
						
							| 
								Temat:
							 | 
							
								Ecco Holiday - nowe bezpieczne reguły
							 | 
						
						
							| 
								Treść:
							 | 
							
								Mamy nadzieję, że nasze wyjaśnienia choć trochę obrazują problem i pokazują, że to również dla nas trudne i bolesne decyzje, w obliczu których utrata dobrego wizerunku wydaje się być najmniejszą stratą.
  Bartosz Piewcewicz Kierownik Infolinii Klienckiej 23 kwietnia o 12:48
  Pani Aleksandro Olechnowicz z Ecco Holiday. Wy nie macie już ani dobrego imienia ani wizerunku. Oby podmioty gospodarcze traktujące klienta tak jak Wy jak najprędzej znikały z rynku. Mam również nadzieję, że odpowiednia instytucja zainteresuje się zaliczkami klientów, a dokładnie co się działo z nimi przez te 4, 5 miesięcy.
							 |