|
Wątek:
|
Hotelowy kurier
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-03 16:17
|
Temat:
|
Hotelowy kurier
|
Treść:
|
Aktualność: Firma X-press Couriers udostępniła klientom platformę internetową umożliwiającą zamówienie dostawy przedmiotów pozostawionych w hotelu do
właściciela. W ostatnich dniach czerwca swoją premierę miała strona internetowa, za pośrednictwem której możliwe jest złożenie zlecenia poprzez wypełnienie prostego formularza oraz dokonania płatności online. Co istotne, mechanizm aplikacji został skonstruowany w ten sposób, iż umożliwia wypełnienie danych zarówno przez gościa hotelu, jak i jego pracownika. W drugim przypadku do odbiorcy przesyłki trafia link umożliwiający potwierdzenie zamówienia oraz dokonanie transakcji.
Gość hotelowy, który pozostawił przedmiot w hotelu ma możliwość zorganizowania błyskawicznej dostawy za pośrednictwem wykwalifikowanych
pracowników jednego z najbardziej innowacyjnych podmiotów na rynku przesyłek kurierskich. Dzięki przynależności do sieci Skynet zasięg X-press Couriers obejmuje ponad 230 krajów. Korzyścią dla hotelu jest odciążenie pracowników - odpowiedzialność za zwrot pozostawionych przedmiotów bierze na siebie firma kurierska.
"W najbliższych miesiącach skoncentruj emy się na pozyskiwaniu partnerów z branży hotelarskiej, przede wszystkim na dużych sieciach" - powiedział Adam Tomczak, prezes X-press Couriers. "Nas zym głównym atutem jest konstrukcja nowej usługi: firmy hotelarskie nie po noszą żadnych kosztów. Uwolnienie pracowników od uciążliwego zarządzani a pozostawionymi przedmiotami można wręcz traktować jako oszczędność" - dodał.
Transport przedmiotów może zostać zorganizowany nie tylko do miejsca zamieszkania, ale także do następnego punktu podróży osoby korzystającej z usługi - na przykład do kolejnego hotelu.
|