|
Wątek:
|
Sky Club nie boi się
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.188.167.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-10 12:31
|
Temat:
|
Dosięgły nas długi, za które nie byliśmy odpowiedzialni
|
Treść:
|
własciciel "Triady"Sky Clubu"....wyprowadził pewnie pieniądze z kraju i sobie lezy na plaży na Kajmanach a tak naprowdę zakłada następne biuro ....."Netto Travel"
|
Odpowiedzi:
Dosięgły nas długi, za które nie byliśmy... [2012-07-14 07:34 83.31.234.*]
To nie jest właściciel niczego tylko pracownik. Triada należała do zawistowskiego, a sky do grupy Idm, nie wypisujcie takich głupot - pewnie to zawistowski i truskolaski wypisuja !!! odpowiedz »
Dosięgły nas długi, za które nie byliśmy... [2012-07-10 13:32 77.253.207.*]
co Ty , pewnie dogadali się z Pankiem jak to ugryźć, stwierdzili, że skoro kasy nie ma a są długi triady to trzeba to wyczyścić, wyczyścili długi wrzucając je w nowopowstałą spółkę , której następnie ogłosili upadłość, były rezerwacje na lato więc pewnie stwierdzili, że to kasa do wzięcia. Spółki finansowe i giełdowe mają dobrych prawników, Panek też ma doświadczenie wie jak zarobić , do dziś sprawa w sądzie za Opena się toczy więc się pewnie dodatkowo podszkolił. Aby z nim nie wiązali sprawy - pozbył się wcześniej sky clubu, teraz założył biuro podróży NETTO i oczywiście jest organizatorem a ubezpieczenie organizatora też już ma!!!! Po przejęciu firmy Sky Club i marki Triada, marki a mnie firmy , proszę nie mylić, firma zmieniła nazwę i ogłosiła upadłość!!! po przejęciu firmy pojeździli po Polsce przekonując agentów, że zależy Im na rozwoju firmy, chcą wprowadzić SKY Club jako spółka giełgowa - na giełdę , że są stabilną firmą, mają hotele i chcą dlatego mieć biuro podróży, wszystko po to by lepiej ruszyła sprzedaż i aby więcej kasy ściągnąć z rynku, do dnia ogłoszenia były monity i telefony o kasę!!! oferty jeszcze w dniu ogłoszenia były w systemach!!! w lipcu jest najwięcej sprzedaży ściągnęli kasę na max z rynku, co musieli to płacili czyli codziennie za każdy dzień pobytu w hotelu / było w tv pokazane, informacja od przedstawiciela sky club/. Nikt dotąd na rynku nie płacił za każdy dzień pojedynczo!!! przecież klient zapłacił całość a agent przelał należność miesiąc przed wylotem albo natychmiast po rezerwacji bo monity były kilka razy dziennie plus telefony!!!!o czym to świadczy????? że codzienna płatność wstrzymana jest w momencie ogłoszenia upadłości!!! czy tu też jak w Orbisie były faktury za godzinę spotkania z prawnikiem po kilkadziesiąt tysięcy???? czy też były faktury z napisem tajne????? odpowiedz »
prokurator powinien sprawdzic ich konta ,sparwdzic... [2012-07-11 00:31 31.6.133.*]
i skasowac wszystko co sie da ,czyli oddac klientom z ich dóbr osobistych . Proste i łatwe odpowiedz »
|